Ubisoft nie wierzy w Skull & Bones? Zdaniem deweloperów grze brakuje „głębi”

Mikołaj Ciesielski
2022/07/25 09:55
2
0

Do sieci trafiły niepokojące doniesienia dotyczące nadchodzącej produkcji francuskiej firmy.

Ubisoft nie wierzy w Skull & Bones? Zdaniem deweloperów grze brakuje „głębi”

Na początku miesiąca otrzymaliśmy dokładną datę premiery gry Skull & Bones, a także mieliśmy okazję zobaczyć rozbudowany gameplay z długo wyczekiwanej gry Ubisoftu. Niestety do sieci trafiły kolejne niepokojące informacje na temat pirackiej produkcji francuskiej firmy. Według nieoficjalnych doniesień osoby odpowiedzialne za tytuł nie wierzą w jego sukces i twierdzą, że grze brakuje „głębi”.

Skull & Bones nie sprosta oczekiwaniom? Twórcy nie nastawiają się na sukces

Z raportu opublikowanego przez Kotaku – gdzie redakcja informuje m.in. o opóźnieniu premiery Avatar: Frontiers of Pandora oraz anulowaniu przez Ubisoft kilku produkcji – dowiadujemy się, że osoby pracujące nad Skull & Bones „pozostają sceptycznie nastawione” do sukcesu produkcji, którego niewątpliwie potrzebuje francuska firma.

Jeden z deweloperów miał stwierdzić, że Skull & Bones „nie ma zbyt wiele zawartości”, a większość atrakcji mieliśmy rzekomo okazję zobaczyć na prezentacji, która miała miejsce na początku bieżącego miesiąca. Kotaku informuje również, że zdaniem twórców pomimo sporej ilości różnego rodzaju mechanik grze brakuje wspomnianej wyżej „głębi”.

Oczywiście powyższe doniesienia nie doczekały się komentarza ze strony Ubisoftu, a informacje przekazane przez Kotaku będziemy w stanie zweryfikować dopiero po premierze gry.

Na koniec przypomnijmy, że Skull & Bones zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Zgodnie z zapowiedzią produkcja Ubisoftu zadebiutuje na wspomnianych platformach 8 listopada bieżącego roku. Zainteresowani mogą już składać zamówienia przedpremierowe na oficjalnej stronie gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
koNraDM4
Gramowicz
25/07/2022 12:59

Tak jak Crad999 napisał, nie potrzebnie próbowali kombinować i to może się na nich odbić. Nawet gdyby całkowicie pozbyli się fabuły, rozwinęli mechaniki i dali więcej różnego rodzaju aktywności robiąc z tego po prostu sandbox to już myślę 4-5 lat po premierze AC: Black Flag gracze by się świetnie bawili, a teraz z braku gier pirackich hype na ten setting opadł w formie trybu dla pojedynczego gracza bo jednak jest jeden projekt czy dwa nastawione na multi i mimo, że powstały później niż Ubisoft zaczął myśleć o Skull and Bones to mają nad nim przewagę.

Crad999
Gramowicz
25/07/2022 11:51

Po ostatnich prezentacjach to nie ma co się dziwić.

Gra jest w produkcji chyba już 8 lat. Graficznie wygląda jak z tamtej epoki. A gameplay okrojony do minimum.

Jedyne czego chcieli fani to Black Flag, ale bez całego wątku asasynów i abstergo, a dostajemy w zasadzie grę wartą smartfona.