Patch poprawia SI, walkę i animacje, ale pecetowcy muszą jeszcze poczekać.
Studio Build A Rocket Boy udostępniło trzecią dużą aktualizację do MindsEye, singleplayerowej gry akcji, która wciąż zmaga się z technicznymi problemami. Patch oznaczony jako Title Update #3 waży około 4 GB i jest już dostępny na konsolach. Niestety, wersja na PC została opóźniona z powodu błędu wpływającego na wydajność.
MindsEye
MindsEye - zmiany w grze twórcy GTA
Nowa łatka koncentruje się głównie na poprawie stabilności. Twórcy usunęli liczne crashe – zwłaszcza te, które pojawiały się po dłuższych sesjach gry lub w trakcie dużych bitew z udziałem AI. Dodatkowo usprawniono działanie systemu osłon oraz animacje poruszania się po schodach. Poprawki objęły też płynność korzystania z broni przy wychodzeniu z osłony.
Ważną zmianą jest ulepszona SI przeciwników. Wrogowie lepiej celują i stają się groźniejsi na wszystkich poziomach trudności, co ma sprawić, że starcia będą bardziej wymagające. Na poziomie „Medium” zwiększono też zadawane przez nich obrażenia.
GramTV przedstawia:
Aktualizacja przynosi również poprawki wizualne. Twórcy poprawili animacje w scenach fabularnych, zachowanie pojazdów na wzniesieniach, a także błędy z poziomami szczegółowości w przerywnikach filmowych. Usprawniono także działanie AI i wyeliminowano szereg bugów.
Chociaż konsolowi gracze już mogą pobrać aktualizację, użytkownicy komputerów muszą uzbroić się w cierpliwość. Build A Rocket Boy poinformowało, że wykryto błąd obniżający wydajność gry na PC, dlatego zdecydowano się wstrzymać premierę patcha na tej platformie. Twórcy podkreślili, że łatka nie przyniesie optymalizacji – gra będzie nadal działać z podobną płynnością jak dotychczas.
Data premiery aktualizacji MindsEye na PC nie została jeszcze ogłoszona. Studio zapewnia, że poda szczegóły na swoich kanałach społecznościowych.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!