Starfield na nowym materiale. AMD zostało „ekskluzywnym” partnerem gry na PC

Mikołaj Ciesielski
2023/06/27 18:45
4
0

Nadchodząca produkcja studia Bethesda prawdopodobnie nie otrzyma wsparcia dla technologii Nvidia DLSS.

Starfield ma być prawdziwym rajem dla moderów. Tymczasem w sieci pojawił się nowy materiał wideo poświęcony nadchodzącej produkcji studia Bethesda. Dowiadujemy się z niego, że podczas prac nad wyczekiwanym RPG w klimatach science fiction deweloperzy otrzymali wsparcie od AMD. Wspomniana firma została natomiast „ekskluzywnym” partnerem gry na PC.

Starfield na nowym materiale. AMD zostało „ekskluzywnym” partnerem gry na PC

Starfield bez obsługi Nvidia DLSS? Bethesda otrzymała wsparcie od AMD

Jack Huynh – starszy wiceprezes AMD – informuje, że firma pracowała wspólnie z Bethesda Game Studios, by jak najlepiej zoptymalizować Starfielda zarówno pod konsole Xbox, jak i komputery osobiste wyposażone w procesory z serii Ryzen 7000 oraz karty graficzne z serii Radeon 7000. Dzięki tej współpracy gracze będą mogli liczyć na większą liczbę detali oraz lepszą immersję.

Nadchodząca produkcja studia Bethesda prawdopodobnie nie będzie jednak obsługiwać technologii Nvidia DLSS oraz Intel XeSS. Wspomniany materiał przedstawia natomiast nie tylko korzyści płynące ze współpracy AMD ze studiem Bethesda, ale pozwala również zobaczyć kilka nowych ujęć ze Starfielda. Całość znajdziecie na dole wiadomości.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy, że Starfield ma zadebiutować na PC oraz konsolach Xbox Series X/S dokładnie 6 września 2023 roku. Nadchodząca produkcja studia Bethesda trafi również w dniu premiery do usługi Xbox Game Pass. Zainteresowanych zachęcamy również do zapoznania się z oficjalnymi wymagania sprzętowymi nowej gry twórców The Elder Scrolls V: Skyrim i Fallout 4.

Komentarze
4
zimny leszek
Gramowicz
28/06/2023 07:10

350pln promocyjna cena dla jamników. Ps Polaków nie stać na dobre pc:)

TobiAlex
Gramowicz
28/06/2023 00:39
Yosar napisał:

Jak dodadzą FSR to po co DLSS? Wszystko co obsługuje DLSS obsługuje FSR. Więc od niczego się nie odetną.

DLSS jest obsługiwany przez 2 i pól generacji kart. FSR przez 10.

Nie żeby to miało jakieś potworne znaczenie. Ta gra ma dobrze chodzić natywnie, a nie o kulach FSR czy DLSS.

FromSky napisał:

Wątpie żeby całkiem ucieli DLSS, może nie być tego najnowszego 3.0 ale wersja 2.0 może pomóc w przy niskim fps-ach dla +80% graczy pc, wiec taki bezsensowny strzał w kolano. Ale mogą za to dodać najnowszą wersję FSR 3.0 bo mało ktora gra to ma

Ty tak poważnie? Ja nawet nie chcę wspominać o jakości DLSS vs. FSR, ale opdpowiem Ci, czego nie obsługuje FSR - generowanie ramek.

Yosar
Gramowicz
27/06/2023 21:46
FromSky napisał:

Wątpie żeby całkiem ucieli DLSS, może nie być tego najnowszego 3.0 ale wersja 2.0 może pomóc w przy niskim fps-ach dla +80% graczy pc, wiec taki bezsensowny strzał w kolano. Ale mogą za to dodać najnowszą wersję FSR 3.0 bo mało ktora gra to ma

Jak dodadzą FSR to po co DLSS? Wszystko co obsługuje DLSS obsługuje FSR. Więc od niczego się nie odetną.

DLSS jest obsługiwany przez 2 i pól generacji kart. FSR przez 10.

Nie żeby to miało jakieś potworne znaczenie. Ta gra ma dobrze chodzić natywnie, a nie o kulach FSR czy DLSS.




Trwa Wczytywanie