Respawn potwierdza problemy Star Wars Jedi: Survivor. Przeprosiny od studia

Wincenty Wawrzyniak
2023/04/28 20:30
10
0

Deweloperzy wydali oficjalne oświadczenie, potwierdzając problemy z wersją PC i przepraszając za jej stan techniczny.

Dzisiaj informowaliśmy Was już o tym, że Electronic Arts ma w planach tygodnie poprawek dla gry Star Wars Jedi: Survivor w wersji na komputery osobiste. Sytuacja z optymalizacją na blaszakach stała się jednak na tyle poważna, że studio Respawn Entertainment zdecydowało się wystosować oficjalne przeprosiny. Oświadczenie zostało udostępnione za pośrednictwem Twittera na oficjalnym koncie marki.

Wczytywanie ramki mediów.

Respawn Entertainment przeprasza za stan techniczny Star Wars Jedi: Survivor

W komunikacie czytamy, że twórcy zdają sobie sprawę, iż na niektórych konfiguracjach gra działa bardzo źle. Na ten moment ciężko wprawdzie stwierdzić, ile zajmie łatanie produkcji. W ciągu najbliższych tygodni na pewno możemy spodziewać się poprawek dotyczących działania gry oraz eliminacji licznych błędów.

Przypomnijmy na sam koniec, że Star Wars Jedi: Survivor zadebiutowało 28 kwietnia bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

GramTV przedstawia:

Komentarze
10
Headbangerr
Gramowicz
29/04/2023 13:51
ZubenPL napisał:

Ale co tam była gra ma wyższe wymagania i one nie zmaleją żadnego większego problemu który musiał być fixowany nie było.

Niezależnie od posiadanego sprzętu drastyczne spadki fps w kilku konkretnych lokacjach, nie uzasadnione w żaden sposób tym, co się akurat dzieje na ekranie.

ZubenPL
Gramowicz
29/04/2023 13:43
Headbangerr napisał:

Nie kojarzysz problemów z Hogwarts Legacy na PC? To chyba żyłeś pod kamieniem przez ostatnie miesiące.

turmalin napisał:

Nie każda moim zdaniem. Hogwart's Legacy? Bety Diablo 4? Nie kojarzę żadnych powszechnych problemów na PC.

Ale co tam była gra ma wyższe wymagania i one nie zmaleją żadnego większego problemu który musiał być fixowany nie było.

Headbangerr
Gramowicz
29/04/2023 13:37
turmalin napisał:

Nie każda moim zdaniem. Hogwart's Legacy? Bety Diablo 4? Nie kojarzę żadnych powszechnych problemów na PC.

Nie kojarzysz problemów z Hogwarts Legacy na PC? To chyba żyłeś pod kamieniem przez ostatnie miesiące.

koNraDM4
Gramowicz
29/04/2023 09:54
prostik napisał:

Przecież HL ma stanowczo za spore wymagania techniczne w stosunku do tego jak wygląda.

turmalin napisał:

Nie każda moim zdaniem. Hogwart's Legacy? Bety Diablo 4? Nie kojarzę żadnych powszechnych problemów na PC.

Gdyby tylko wygląd wpływał na to jak gra obciąża komputer to by gry były piękne

prostik
Gramowicz
29/04/2023 09:43
turmalin napisał:

Nie każda moim zdaniem. Hogwart's Legacy? Bety Diablo 4? Nie kojarzę żadnych powszechnych problemów na PC.

Przecież HL ma stanowczo za spore wymagania techniczne w stosunku do tego jak wygląda.

ZubenPL
Gramowicz
29/04/2023 00:25
turmalin napisał:

Nie każda moim zdaniem. Hogwart's Legacy? Bety Diablo 4? Nie kojarzę żadnych powszechnych problemów na PC.

Silverburg napisał:

Nie siedzę w developerce segmentu AAA, ale trudno mi nie zauważyć, każda ostatnio wychodząca na PC gra ma problemy. Za przeproszeniem: "o co kaman"?

Diablo 4 na losowych konfiguracjach miało wycieki pamięci aż do crashu choć to tylko mniejszość miała to jednak się zdarzało, ale już w drugiej becie było lepiej. Do premiery chyba naprawią ten problem. 

FromSky
Gramowicz
28/04/2023 23:20
Poprzednia część była międzygeneracyjna na konsolach a ta jest tylko na next-geny
Oni po prostu chcieli za bardzo wykorzystać nowe moce konsoli całkowicie zapominając o PC, w myśl zasady że są one mocniejsze i nie trzeba tam optymalizować bo zawsze ruszy, odwrotnie niż swego czasu cd Projekt

Crad999
Gramowicz
28/04/2023 22:17
Silverburg napisał:

Nie siedzę w developerce segmentu AAA, ale trudno mi nie zauważyć, każda ostatnio wychodząca na PC gra ma problemy. Za przeproszeniem: "o co kaman"?

W deweloperce gier siedzą albo uber-pasjonaci, którzy nie widzą się nigdzie indziej, albo po prostu słabsi programiści - ci lepsi szukają lepiej płatnej roboty w innych segmentach. A że gry są coraz bardziej rozbudowane, to problemy znacznie mocniej się uwydatniają. To raz. 

A dwa, że zlewany jest temat optymalizacji i poprawek, bo gra ma swój slot w kalendarzu premier i management nie pozwoli go ruszyć. Powody ku temu mogą być różne, albo rada dyrektorów chce zobaczyć cyferki sprzedażowe już w aktualnym kwartale, albo policzyli sobie, że przesunięcie im się nie opłaca, bo wtedy ma np. premierę gra konkurencji, więc będzie walka o klienta i jego dolary.

turmalin
Gramowicz
28/04/2023 22:12
Silverburg napisał:

Nie siedzę w developerce segmentu AAA, ale trudno mi nie zauważyć, każda ostatnio wychodząca na PC gra ma problemy. Za przeproszeniem: "o co kaman"?

Nie każda moim zdaniem. Hogwart's Legacy? Bety Diablo 4? Nie kojarzę żadnych powszechnych problemów na PC.

Silverburg
Gramowicz
28/04/2023 21:06

Nie siedzę w developerce segmentu AAA, ale trudno mi nie zauważyć, każda ostatnio wychodząca na PC gra ma problemy. Za przeproszeniem: "o co kaman"?