Pod koniec sierpnia gracze mieli okazję wziąć udział w beta testach gry Skull & Bones. Wydawałoby się, że produkcja wreszcie wychodzi na prostą, a Ubisoft wkrótce ujawni dokładną datę premiery. Tymczasem okazuje się, że zespół odpowiedzialny za wspomniany tytuł musi mierzyć się z kolejnymi problemami. Ze studia Ubisoft Sinagpore odeszła bowiem Elisabeth Pallen, czyli dyrektorka kreatywna Skull & Bones.
Skull & Bones straciło dyrektora kreatywnego, ale podobno gracze nie mają się o co martwić
Elisabeth Pallen dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za Skull & Bones w 2018 roku. W tym czasie wspomniana produkcja została gruntowanie przebudowana i stała się grą kładącą nacisk na survival oraz eksploracje, czerpiąc inspiracje z m.in. takich tytułów jak Rust. Ubisoft podkreśla, że Pallen wykonała swoje zadanie, dlatego też wróciła do centrali w Paryżu.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!