Nintendo uważa, że nie otrzymało żadnych skarg na problemy w nowych Pokemonach

Wincenty Wawrzyniak
2022/11/27 20:45
2
0

Zła wiadomość dla tych, którzy narzekają na niedopracowanie Pokemon Scarlet i Violet pod względem technicznym.

W połowie bieżącego miesiąca na rynku zadebiutowały gry Pokemon Scarlet oraz Pokemon Violet. Od tamtego czasu coraz więcej graczy zwraca uwagę na spore niedopracowanie obu tytułów. To wprawdzie nie przeszkadza ogromnej popularności produkcji – w zaledwie trzy dni od ich wydania sprzedano około 10 milionów egzemplarzy. Okazuje się jednak, że problemy techniczne są tak częste, iż niektórzy gracze próbują nawet odzyskać pieniądze wydane na gry. Wystarczy również udać się na portal Metacritic, gdzie oceny społeczności mówią same za siebie.

Nintendo uważa, że nie otrzymało żadnych skarg na problemy w nowych Pokemonach

Nintendo nie widzi problemów Pokemon Scarlet/Violet

Najciekawsze jest jednak w całej tej sytuacji to, że żadne z głosów traktujących o negatywnym odbiorze obu tytułów nie dotarły do samego Nintendo. Jeden z graczy poinformował na forum Reddit, iż skontaktował się z obsługą klienta japońskiej korporacji – według informacji zwrotnych pracownicy Nintendo nie słyszeli o żadnych problemach, co z kolei może oznaczać, że w planach nie ma żadnych łatek, które mogłyby naprawić sporo błędów.

W komentarzach pod postem wypowiedział się jeden z byłych pracowników firmy, który zdradził, że najprawdopodobniej Nintendo zleca obsługę klientów firmie zewnętrznej, której pracownicy muszą trzymać się określonych wytycznych dotyczących reagowania na tego typu skargi.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
dariuszp
Gramowicz
27/11/2022 22:32

A nie było podobnych deklaracji od Irwińskiego z CDPR? Że nikt im błędów nie zgłosił czy coś? 

Ja nie wiem kogo oni chcą w konia zrobić takimi głupimi wypowiedziami. 

prostik
Gramowicz
27/11/2022 21:49

Pewnie wszyscy co próbowali sie z nimi poskarżyć używali języka angielskiego a japońce tego języka nie ogarniają ni w ząb :D