Nowa odsłona serii Deus Ex ma „zrobić to, czego nie zrobił Cyberpunk 2077”

Mikołaj Ciesielski
2022/08/08 08:00
7
1

Jeff Grubb wspomina o planach studia Eidos Montreal.

Nowa odsłona serii Deus Ex ma „zrobić to, czego nie zrobił Cyberpunk 2077”

Na początku maja firma Embracer Group poinformowała o przejęciu studiów Eidos Montreal, Crystal Dynamics oraz Square Enix Montreal. Tymczasem w sieci pojawiły się nieoficjalne doniesienia o projekcie, którym w najbliższym czasie ma zająć się pierwszy z wymienionych zespołów. Zdaniem Jeffa Grubba – znanego branżowego insidera i dziennikarza – deweloperzy chcą zająć się stworzeniem nowej odsłony serii Deus Ex.

Nowy Deus Ex w orbicie zainteresowań Eidos Montreal

Grubb podkreśla, że powstanie nowej odsłony serii Deus Ex nie jest na ten moment przesądzone, ponieważ informacje dotyczące rzekomego projektu są sprzeczne. Insider miał jednak usłyszeć, że deweloperom zależy, by kolejna część wspomnianego cyklu „zrobiła to, czego nie zrobił Cyberpunk 2077”.

Dziennikarz nie rozwinął niestety tego stwierdzenia, dlatego nie wiemy, co dokładnie miał na myśli. Do powyższych doniesień za pośrednictwem forum ResetEra odniósł się także Jason Schreier, który twierdzi, że obecnie w Eidos Montreal najbardziej zaawansowanym projektem jest produkcja stanowiąca zupełnie nową markę. Wygląda więc na to, że fani serii Deus Ex muszą uzbroić się w cierpliwość.

Na koniec przypomnijmy, że ostatnia odsłona serii Deus Ex, czyli Deus Ex: Rozłam Ludzkości, zadebiutowała na rynku w 2016 roku. Produkcja dostępna jest na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat gry, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Cyberterroryzm i trudne pytania – recenzujemy Deus Ex: Rozłam Ludzkości.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Jaross
Gramowicz
08/08/2022 19:30
dariuszp napisał:

Niezależnie co zrobisz przez całą grę, koniec jest zawsze taki sam i o wyborze zakończenia decydujesz na samym końcu.

Reszta to są mało znaczące pierdoły.

Pickup ma kilka alternatywnych ścieżek ale to dlatego że był użyty w materiałach promocyjnych.

z gier w których decyzje mają większy wpływ na koniec to kojarzę tylko Stanley Parable: Ultra Deluxe

dariuszp
Gramowicz
08/08/2022 16:58
Jaross napisał:

każdy definiuje znaczące wybory inaczej, do ważnych decyzji mogę dorzucić:<br><spoilers>decyzja w 'Skok na głęboką wodę' ma wpływ na 'Widzimy się w Afterlife', dialogi z Takemurą w 'Koty w ciemności', z Viktorem i na to czy pogadamy z pewnym konstruktem w Mikoshi w 'Siostra i brat'<br>w 'Przerwane milczenie' możemy zdecydować o losie Ody, co ma wpływ na wypowiedź Hanako w 'Początek końca', Oda może pojawić się pod koniec gry<br>w 'Mieszkanie nr 303' możemy zdecydować o losie Takemury, który może pojawić się pod koniec gry (np. 'Daleko od domu') i w napisach końcowych<br>w 'Kwestia czasu' możemy zdecydować o losie Rivera, który może pojawić się w napisach końcowych<br>w 'Bunraku' decyzje też mają wpływ na napisy końcowe<br>niewykonanie pewnych zadań pobocznych (które są tak dobre że można uznać je za główne) od Johnyego i Panam zablokuje 2 ścieżki do wyboru w epilogu<br>w epilogu pojawi się wybrany partner<br>spotkanie z agentem w 'Rozpoznanie wzorca' ma wpływ na 'Never Fade Away'

to chyba więcej niż ważne wybory z wiedźmina 2 wymienione podczas wizyty u golibrody w dzikim gonie</spoilers>

Niezależnie co zrobisz przez całą grę, koniec jest zawsze taki sam i o wyborze zakończenia decydujesz na samym końcu.

Reszta to są mało znaczące pierdoły.

Pickup ma kilka alternatywnych ścieżek ale to dlatego że był użyty w materiałach promocyjnych. Więc przy tym jednym zadaniu nie oszczędzali. 

Jaross
Gramowicz
08/08/2022 15:09
dariuszp napisał:

Wybory w Deus Ex były ale na ogół mało znaczące podobnie jak w CP. CP ma 2 miejsca gdzie wybory mają jakieś znaczenie. Pickup, jedna z wczesnych misji gdzie mamy zdobyć robota i epilog gdzie mamy 4 ścieżki do wyboru.

każdy definiuje znaczące wybory inaczej, do ważnych decyzji mogę dorzucić:<br><spoilers>decyzja w 'Skok na głęboką wodę' ma wpływ na 'Widzimy się w Afterlife', dialogi z Takemurą w 'Koty w ciemności', z Viktorem i na to czy pogadamy z pewnym konstruktem w Mikoshi w 'Siostra i brat'<br>w 'Przerwane milczenie' możemy zdecydować o losie Ody, co ma wpływ na wypowiedź Hanako w 'Początek końca', Oda może pojawić się pod koniec gry<br>w 'Mieszkanie nr 303' możemy zdecydować o losie Takemury, który może pojawić się pod koniec gry (np. 'Daleko od domu') i w napisach końcowych<br>w 'Kwestia czasu' możemy zdecydować o losie Rivera, który może pojawić się w napisach końcowych<br>w 'Bunraku' decyzje też mają wpływ na napisy końcowe<br>niewykonanie pewnych zadań pobocznych (które są tak dobre że można uznać je za główne) od Johnyego i Panam zablokuje 2 ścieżki do wyboru w epilogu<br>w epilogu pojawi się wybrany partner<br>spotkanie z agentem w 'Rozpoznanie wzorca' ma wpływ na 'Never Fade Away'

to chyba więcej niż ważne wybory z wiedźmina 2 wymienione podczas wizyty u golibrody w dzikim gonie</spoilers>




Trwa Wczytywanie