Netflix z reklamami zadebiutuje wcześniej? Platforma reaguje na decyzję Disneya

Radosław Krajewski
2022/09/05 15:45
0
0

Klienci raczej woleliby rywalizację na polu coraz lepszych filmów i seriali.

Netflix planował wprowadzić nowy, tańszy plan z reklamami na początku 2023 roku. Jednak niedawno Disney ogłosił, że ich platforma doczeka się podobnego abonamentu, który ruszy już w grudniu w Ameryce. Dla serwisów streamingowych wersja z reklamami jest nowym oczkiem w głowie i możemy spodziewać się sporej rywalizacji na tym polu. Jak podaje Variety walka już się rozpoczęła i Netflix zamierza przyśpieszyć premierę tańszego abonamentu i wprowadzić go jeszcze w listopadzie.

Netflix z reklamami zadebiutuje wcześniej? Platforma reaguje na decyzję Disneya

Netflix z reklamami wystartuje 1 listopada?

Niedawno Bloomberg przedstawił nowe szczegóły dotyczące planu z reklamami. Według ich informacji platforma wyceni abonament na 7-9 dolarów i widzowie będą musieli obejrzeć do czterech minut reklam na każdą godzinę. Źródła związane z branżą platform streamingowych poinformowały, że Netflix wprowadzi nowy plan już 1 listopada w wielu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.

GramTV przedstawia:

Firma wraz z Microsoftem, który został partnerem reklamowym, poprosili kupujących o złożenie wstępnych ofert w tym tygodniu, które mają wynosić 65 dolarów za 1 tysiąc wyświetleń. Jest to dużo powyżej obecnie obowiązujących stawek w branży, które wynoszą poniżej 20 dolarów. Źródła spekulują, że Netflix chce testować rynek, dlatego zaczynają negocjacje od o wiele zawyżonej stawki. Eksperci twierdzą, że uzyskanie takiej kwoty będzie bardzo trudne do osiągnięcia, a co więcej może zniechęcić innych do złożenia własnych ofert. Netflix ma oczekiwać, że uzyskają łączne zobowiązania na poziomie minimum 10 milionów dolarów.

Firma chce zakończyć pierwsze sprzedaże do 30 września, aby być gotowym na uruchomienie nowego planu już na początku listopada. Warto przypomnieć, że wcześniej Netflix będzie potrzebował kampanii marketingowej, aby zachęcić nowych klientów do swojej platformy. Do końca bieżącego roku korporacja spodziewa się pół miliona klientów korzystających z pakietu z reklamami.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!