Nad kontynuacją gry Cyberpunk 2077 ma pracować nawet pół tysiąca deweloperów

Mikołaj Ciesielski
2022/10/07 11:30
3
0

CD Projekt RED dzieli się kolejnymi informacjami związanymi z przyszłymi projektami.

Nad kontynuacją gry Cyberpunk 2077 ma pracować nawet pół tysiąca deweloperów

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, nad jakimi projektami w najbliższym czasie będzie skupiać CD Projekt RED. Jednym z nadchodzących tytułów jest Project Orion, czyli pełnoprawna kontynuacja Cyberpunka 2077. Tymczasem okazuje się, że nad sequelem produkcji z 2020 roku ma pracować nawet 500 deweloperów, co w rozmowie z inwestorami ujawnił Piotr Nielubowicz – wiceprezes zarządu ds. finansowych w CD Projekt S.A.

CD Projekt RED o liczbie deweloperów potrzebnych do stworzenia produkcji pokroju Cyberpunka 2077

Zgodnie z zapowiedziami za Project Orion odpowiedzialny będzie nowy oddział CD Projekt RED North America, który będzie stanowił połączenie zespołów z Bostonu i Vancouver. Przeniesienie produkcji do Stanów Zjednoczonych ma natomiast umożliwić „pełny dostęp do puli talentów z Ameryki Północnej”. Nielubowicz podkreślił również, że studio otrzyma także wsparcie deweloperów z Polski.

Jeśli chodzi o całkowitą liczbę pracowników potrzebnych do stworzenia takich produkcji, to uważam, że najlepszym punktem odniesienia, jeśli chodzi o liczbę osób i przyszłe projekty na taką skalę, jest nasza ostatnia premiera, czyli Cyberpunk 2077. Myślę, że można bezpiecznie założyć, że [w takim przypadku – dop. red.] potrzeba od 350 do 500 deweloperów – powiedział Nielubowicz.

GramTV przedstawia:

Wiceprezes zarządu ds. finansowych w CD Projekt S.A. nie podzielił się jednak żadnymi dodatkowymi szczegółami na temat nadchodzących projektów CD Projekt RED. Gracze muszą więc uzbroić się w cierpliwość, ponieważ wiele wskazuje na to, że na jakiekolwiek konkretne informacje dotyczące wspomnianych produkcji przyjdzie nam jeszcze nieco poczekać.

Komentarze
3
Headbangerr
Gramowicz
08/10/2022 06:59
prostik napisał:

Co trzeba mieć w głowie żeby robić takie porównania xD no nie moge po prostu xD

A może tak konkretniej i mniej prostacko?

prostik
Gramowicz
07/10/2022 18:44
Headbangerr napisał:

Nad oryginalnym Gothic pracowała garstka, a i tak efekt końcowy miał więcej sensu i mniej problemów niż CP 2077.  

Co trzeba mieć w głowie żeby robić takie porównania xD no nie moge po prostu xD

Headbangerr
Gramowicz
07/10/2022 15:21

Nad oryginalnym Gothic pracowała garstka, a i tak efekt końcowy miał więcej sensu i mniej problemów niż CP 2077.  




Trwa Wczytywanie