MindsEye – twórcy wyrażają ubolewanie z powodu stanu gry w dniu premiery
Jak wspomnieliśmy powyżej, na platformie Reddit ukazał się post twórców MindsEye. Deweloperzy podziękowali za „nieustanne wsparcie i cenne opinie”, zaznaczając, że zespół pracował bez wytchnienia, by naprawić najważniejsze usterki. Twórcy podkreślili, że jest im „ogromnie przykro”.
Jest nam ogromnie przykro, że nie wszyscy gracze mogli doświadczyć naszej gry w takiej formie, jaką zamierzaliśmy. Naszym priorytetem jest optymalizacja wydajności i stabilności, aby każdy — niezależnie od platformy — mógł cieszyć się równie wysoką jakością rozgrywki.
Nasz zespół pracował bez wytchnienia przez całą noc, by rozwiązać najważniejsze problemy. Udało nam się ustalić, że większość awarii była spowodowana wyciekiem pamięci, który dotknął około 1 na 10 graczy. Przygotowaliśmy już hotfiksa, który eliminuje ten problem (oraz kilka innych zgłoszonych przez społeczność). Pracujemy nad tym, by aktualizacja trafiła na PC już jutro, a na konsole zaraz po zakończeniu procesu certyfikacji na PlayStation i Xbox.
Jesteśmy w pełni zaangażowani w zapewnienie wszystkim graczom jak najlepszych wrażeń. Nadal będziemy regularnie i przejrzyście informować Was o postępach, a także odpowiadać na komentarze i sugestie w miarę naszych możliwości.
GramTV przedstawia:
Zidentyfikowano, że zdecydowana większość awarii, które dotknęły około dziesięciu procent wszystkich graczy, była spowodowana wyciekiem pamięci. Kolejna łatka, planowana na nadchodzący tydzień, ma przynieść dalsze usprawnienia w zakresie wydajności i stabilności, a także usunąć inne błędy.
Przypomnijmy, że MindsEye zadebiutowało 10 czerwca 2025 roku. Produkcja jest dostępna na PC, PlayStation 5 oraz konsolach Xbox Series X/S.
10%... ta... tak samo możemy im wierzyć jak wierzyć że ktoś opłacał ludzi by robili negatywne komentarze. Zrobili kiepską grę. Tyle. Pozostaje ją naprawić/ulepszyć. Albo porzucić i zając się czymś innym.
Dawanie głupich wymówek nie ma sensu. Nawet jak mówią prawdę to nie mam powodu by im wierzyć bo kręcili od początku.
Też w ogóle nie wiem czy jestem zabiegany czy nie ale zorientowałem się że ta gra wyszła dopiero jak przeczytałem że ludzie mają problemy XD