Cities Skylines 2 mierzy się z krytyką graczy. Oficjalne wsparcie dla modów pod ostrzałem

Patrycja Pietrowska
2024/03/27 09:50
1
0

Gracze Cities Skylines 2 narzekają nie tylko na pierwsze DLC.

Jak informowaliśmy wczoraj, pierwszy dodatek do Cities Skylines 2 nie przypadł do gustu graczom. Fani city buildera zawiedli się oferowaną przez dodatek zawartością, wyrażając swoje niezadowolenie w ocenach rozszerzenia na Steamie. Tymczasem okazuje się, że to koniec problemów, z jakimi będą musieli zmierzyć się twórcy – obrywa się bowiem oficjalnemu wsparciu dla modyfikacji.

Cities Skylines 2 mierzy się z krytyką graczy. Oficjalne wsparcie dla modów pod ostrzałem

Problemy z modyfikacjami w Cities Skylines 2

Jak zauważa serwis PCGamesN, Cities Skylines 2 zbiera po premierze aktualizacji oraz DLC Beach Properties kolejne negatywne recenzje na platformie Valve – ostatnie 30 dni to ponad 2 tysiące opinii, z których jedynie 29% jest pozytywnych. Najnowsze oceny dotyczą już jednak nie tylko kiepskiego stanu technicznego czy rozczarowującej zawartości rozszerzenia, ale również oficjalnego wsparcia dla modów. Użytkownicy Steama zgłaszają bowiem między innymi, że mody pobrane za pośrednictwem Paradox Mods nie działają poprawnie.
W części przypadków gracze twierdzą nawet, że w ogóle nie mogą importować zasobów do Cities Skylines 2, lub że nie są one dostępne po pobraniu modów. Niektórzy uważają także, że nowy menedżer modów jest powolny i trudny w nawigacji. Pojawiają się głosy, że lepiej byłoby zostać przy sprawdzonym systemie powiązanym z Warsztatem Steam.
Mody rzekomo są zainstalowane, ale nigdzie ich nie ma, a kiedy próbujesz to naprawić, otrzymujesz klasyczny komunikat: "Twoje pliki lokalne nie pasują do plików w chmurze PDX". Próba usunięcia moda przypomina poruszanie się po labiryncie strzeżonym przez potwory. – przekazuje gracz Cities Skylines 2.
Nowy system modów PDX wydaje się być chaotyczny. Lepiej byłoby pozostać przy sprawdzonym Warsztacie Steam. – pisze jeden z użytkowników Steama.
Implementacja modów musi być jednak jakimś żartem. Po co rezygnować z doskonale działającej bazy modów Steam na rzecz takiej, która nawet nie funkcjonuje, ładuje się w nieskończoność i dzień po "premierze modów" nadal nie działa? – dodaje kolejna osoba.
Ręce opadają jak się patrzy na to w jakim stanie jest gra. Chyba kolejne pół roku trzeba będzie czekać, aż naprawią "sklep" z modami. – czytamy w innej recenzji.
Wiele wskazuje zatem na to, że twórców city buildera czeka jeszcze sporo pracy, aby doprowadzić grę do oczekiwanego przez fanów stanu. Na zakończenie przypominamy, że Cities Skylines 2 zadebiutowało 24 października 2023 roku. Jakiś czas temu deweloperzy podzielili się również planami na 2024 rok, które obejmują kolejne pakiety zasobów i nowe DLC.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
27/03/2024 20:11

Ja wróciłem do grania w jedynkę i czekam na naprawę.