Diablo IV ze szczegółami wsparcia po premierze. Produkcja otrzyma fabularne dodatki

Radosław Krajewski
2022/12/17 09:00
5
0

Gracze będą mogli spędzić setki godzin przy tytule.

Podczas The Game Awards 2022 Blizzard zaprezentował nowy zwiastun Diablo IV. Niedługo później ruszyła przedsprzedaż gry, dzięki której dowiedzieliśmy się, co wchodzi w skład poszczególnych wersji. Według niedawnych zapowiedzi twórców osiągnięcie maksymalnego poziomu postaci może zająć graczom nawet 180 godzin. Na całe szczęście twórcy już planują rozwój swojej gry, więc fani produkcji nie będą skazani na zdobywanie doświadczenia w tych samych aktywnościach.

Diablo IV ze szczegółami wsparcia po premierze. Produkcja otrzyma fabularne dodatki

Diablo IV – rozwój gry po premierze

Serwis Eurogamer niedawno rozmawiał z Joe Shelym, reżyserem Diablo IV. Deweloper przyznał, że gracze mogą oczekiwać wielu nowych atrakcji po wydaniu gry. Shelym podzielił się planami rozwoju, które obejmują nowe dodatki, klasy i zadania.

Więc premiera Diablo IV to dopiero początek. Zespół, który tworzy grę, będzie przechodził od produkcji Diablo IV do pracy nad usługami na żywo i naszymi rozszerzeniami do gry. Nie zamierzamy wypuścić produkcji i rozpocząć pracę nad innym projektem: będziemy kontynuować rozwój Diablo IV. I zamierzamy to zrobić poprzez wydawanie częstych rozszerzeń, które będą zawierały nowe historie, zadania i klasy – tego rodzaju rzeczy; oraz będziemy oferować kolejne sezony co trzy miesiące, które będą zawierać nowe funkcje sezonowe na znacznie większą skalę niż widzieliśmy to w Diablo 3.

Wraz z kolejnymi latami Diablo IV zyska więc wiele nowych elementów, które będą zachęcały graczy do regularnego powrotu. Twórcy nie ograniczą się więc do przygody zaoferowanej w podstawowej wersji gry i z czasem fani będą mogli liczyć na nowe historie, a także klasy.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Diablo IV zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series X/S.

Komentarze
5
Ray
Gramowicz
17/12/2022 20:03
ZubenPL napisał:

Nie będą bo chcą sprzedawać jak do wowa co dwa lata duże dodatki.

Oni jedyne co chcą to wydoić jak najwięcej kasy. A to że oni chcą sprzedawać duże dodatki to my możemy mieć tylko nadzieję.

ZubenPL
Gramowicz
17/12/2022 14:52
Tsalimon napisał:

Kwestia tego czy to nie będzie DLC typu "nowa klasa postaci" bez zadnej innej zawartości czy może zbroja dla mounta. Znamy to skądś, co nie ? Swoją drogą obiecanki to jedno a jak będzie w realu to ciul wie. Jednak po tym co Blizz robi z Overwatchem 2 i Immoral nie byłbym takim optymistą.

KotRyszard napisał:

Wiadomość dobra. Wole żeby planowali płatne DLC z ciekawą zawartościa niż mikropłatności wymagane do awansu w grze.

Nie będą bo chcą sprzedawać jak do wowa co dwa lata duże dodatki. 

KotRyszard
Gramowicz
17/12/2022 10:24
Tsalimon napisał:

Kwestia tego czy to nie będzie DLC typu "nowa klasa postaci" bez zadnej innej zawartości czy może zbroja dla mounta. Znamy to skądś, co nie ? Swoją drogą obiecanki to jedno a jak będzie w realu to ciul wie. Jednak po tym co Blizz robi z Overwatchem 2 i Immoral nie byłbym takim optymistą.

KotRyszard napisał:

Wiadomość dobra. Wole żeby planowali płatne DLC z ciekawą zawartościa niż mikropłatności wymagane do awansu w grze.

No jak dla mnie DLC w stylu samej nowej postaci nie jest najgorsze. Bo mozesz go nie kupować i tak nic nie tracisz. Jak Ci postać nie pasuje to czekasz na jakieś inne fabularne DLC i tyle. Im wiecej mozliwych opcji tym lepiej.




Trwa Wczytywanie