Diablo IV z problemami w nocy. Serwery padły, a kolejki sięgały nawet 2000 minut

Wincenty Wawrzyniak
2023/06/09 12:35
8
0

Po niedawnych pracach konserwacyjnych wielu graczy nie mogło wejść na serwery, a niektórzy czekali w kolejkach sięgających nawet do ponad 2 tysięcy minut.

Jeżeli wczoraj po pokazie Summer Game Fest chcieliście sobie pograć w nocy w Diablo IV, to prawdopodobnie wiecie, że gra miała bardzo poważne problemy z serwerami. Jak podaje między innymi serwis Rock Paper Shotgun, wielu graczy miało trudności z dołączeniem do zabawy przez błąd o kodzie 300202, który pojawiał się podczas próby logowania na wszystkich platformach.

Diablo IV z problemami w nocy. Serwery padły, a kolejki sięgały nawet 2000 minut

Diablo IV z ogromnymi problemami w nocy

Gracze donosili o kolejkach, które potrafiły sięgać nawet nieco ponad 2 tysięcy minut:
Wczytywanie ramki mediów.
Część społeczności zaczęła narzekać na fakt, iż gra wymaga utrzymywania stałego połączenia z internetem, a Blizzard powinien pomyśleć o trybie offline. Zespół techniczny przepraszał kilka razy za sytuację i pracował nad usunięciem problemów.

Nieco później, o godzinie 1:40 w nocy deweloperzy poinformowali, że problemy z logowaniem na serwery Diablo IV zostały ostatecznie usunięte:

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Pozostaje mieć nadzieję, że takie coś było jednorazowe.

Komentarze
8
Gotenssjgoddark
Gramowicz
10/06/2023 17:32

​JakiśnICK

No tak, bo przecież gdyby gra nie była always-on to w ogóle by na siebie nie zarobiła, jeszcze biedny blizz wyszedłby na minus XD Jak są tacy obsrani to mogliby denuvo wgrać i problem solved. Ale nie, lepiej zwalać na urojonego wroga, gdzie prawdziwą motywacją jest potrzeba zintegrowania sklepu w grze, chociaż i to dałoby się zrobić bez wymogu always-oicknapisał''

Nie powinno tego wogóle być aby blizzard po przez wymóg online zarabiał na grze ,yo jest wredne z ich strony . 

​Silverburg napisał

''

Ano niestety.  Podziękować za to można złodziejom. Wymóg gry online jest najskuteczniejszym zabezpieczeniem anty-pirackim.'' 

Nie jest to dla mnie żaden argument aby zwalczać tych ,co używają wspomagaczy do koksowania postaci . 

​ ​Yarod napisał

'' a ja nadal nie mogę przeboleć, że to cholerne mmo jest, co mnie całkowicie odrzuca :(''

jesteśmy więc w tym razem . 

JakiśNick
Gramowicz
09/06/2023 17:15
Silverburg napisał:

Ano niestety.  Podziękować za to można złodziejom. Wymóg gry online jest najskuteczniejszym zabezpieczeniem anty-pirackim.

Gotenssjgoddark napisał:

Takie o to skutki są jak diablo IV ma wymóg online do grania jak tandetne diablo 3 . 

No tak, bo przecież gdyby gra nie była always-on to w ogóle by na siebie nie zarobiła, jeszcze biedny blizz wyszedłby na minus XD Jak są tacy obsrani to mogliby denuvo wgrać i problem solved. Ale nie, lepiej zwalać na urojonego wroga, gdzie prawdziwą motywacją jest potrzeba zintegrowania sklepu w grze, chociaż i to dałoby się zrobić bez wymogu always-on.

Yarod
Gramowicz
09/06/2023 15:21
Silverburg napisał:

Ano niestety.  Podziękować za to można złodziejom. Wymóg gry online jest najskuteczniejszym zabezpieczeniem anty-pirackim.

Gotenssjgoddark napisał:

Takie o to skutki są jak diablo IV ma wymóg online do grania jak tandetne diablo 3 . 

a ja nadal nie mogę przeboleć, że to cholerne mmo jest, co mnie całkowicie odrzuca :(




Trwa Wczytywanie