Cyberpunk 2077 – Paweł Sasko: "to rozdzierało nam serca, ale kontynuowaliśmy"

Wincenty Wawrzyniak
2023/11/14 18:30
3
0

Główny projektant zadań w Cyberpunk 2077 przyznał, że po premierze gry deweloperzy znaleźli się w bardzo ciężkiej sytuacji.

Na pewno większość z Was doskonale pamięta premierę gry Cyberpunk 2077 w 2020 roku, kiedy to okazało się, że produkcja jest prawdziwą zmorą na konsolach poprzedniej generacji. Wygląda jednak na to, iż społeczność doczekała się całkowitego zwrotu akcji – Phantom Liberty było naprawdę sporym hitem i spełniło oczekiwania nawet co niektórych zawiedzionych. Można wręcz uznać, że CD Projekt RED spełnił swoje niezwykle ambitne obietnice, tyle że kilka lat później.

Cyberpunk 2077 – Paweł Sasko:

Cyberpunk 2077 – Paweł Sasko o początkach gry

W podcaście TheNeonArcade główny projektant zadań w Cyberpunk 2077, Paweł Sasko, podziękował społeczności za tak wielkie wsparcie i – przede wszystkim – za ich cierpliwość. Dziennikarze portalu PCGamesN spisali jego słowa:

Spójrzmy na obecny odbiór Cyberpunka oraz na to, jak się zmienił. Spójrzmy na recenzje, filmy i cały dyskurs wokół gry. Na fakt, że do niej wracacie, gracie w nią po raz kolejny i dobrze się bawicie. Jestem niezwykle wdzięczny. Po premierze Cyberpunka było ciężko, łamały nam się serca, ale nie poddawaliśmy się. (...) Bardzo się cieszę, że kontynuowaliśmy, napędzani pasją ułamka społeczności na początku, a potem powoli zdobywaliśmy coraz więcej przez kolejne aktualizacje gry.

To nie jest nawet [tylko] dla nas, ale także dla innych deweloperów – to znak, że “tak, możesz to zrobić”. Tak jak w przypadku Halo czy No Man’s Sky. Pokazały, że rzeczywiście można.

W pewnym sensie, jeśli ci się nie uda, liczy się tylko to, jak zostaniesz później zapamiętany. Czy po prostu wstaniesz i będziesz kontynuował? Nam się udało i jestem szczerze dumny z tego zespołu i społeczności.

GramTV przedstawia:

Sasko przyznał, że fani byli rozsądni i jednocześnie dostarczali szczere, krytyczne opinie, co okazało się dla deweloperów bardzo cenne:

To naprawdę nas napędzało. Osiągnęliśmy punkt, w którym możemy być z tego dumni.

Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia 2020 roku na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4 i Xbox One, a także (w ubiegłym roku) na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Cyberpunk 2077: Widmo wolności zostało udostępnione 26 września na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.

Komentarze
3
dariuszp
Gramowicz
15/11/2023 10:12
GThoro napisał:

Co za bullshit i copium.

Mnie w ogóle rozwala że byli tak do tyłu że zeszło im 2 lata żeby naprawić problemy.

GThoro
Gramowicz
15/11/2023 09:43

Co za bullshit i copium.

dariuszp
Gramowicz
15/11/2023 01:25

Ja tam myślę że się nie łamały. 6-osobowy zarząd wypłacił sobie 100 milionów złotych nagrody za dobrze wykonaną robotę. 




Trwa Wczytywanie