Cyberpunk 2077 już niedługo otrzyma nową aktualizację. Twórcy słuchają graczy

Wincenty Wawrzyniak
2024/01/26 18:00
3
0

Przedstawiciele polskiego studia poinformowali, że pracują nad nową aktualizacją, która zajmie się najczęściej zgłaszanymi przez społeczność problemami.

Wygląda na to, że CD Projekt RED nie zamierza za bardzo odpoczywać. Przedstawiciele polskiego studia poinformowali, że pracują nad nową aktualizacją do gry Cyberpunk 2077, która skupiłaby się przede wszystkim na „najczęściej zgłaszanych przez graczy problemach”. Informacja o patchu pojawiła się na oficjalnym profilu produkcji na Twitterze/X.

Cyberpunk 2077 już niedługo otrzyma nową aktualizację. Twórcy słuchają graczy

Cyberpunk 2077 otrzyma niedługo kolejną aktualizację

W ogłoszeniu czytamy:

Zamierzamy opublikować nową łatkę do #Cyberpunk2077 w przyszłym tygodniu. Zajmie się ona najczęstszymi problemami zgłaszanymi przez graczy, w tym animacjami finiszerów. Więcej informacji pojawi się po weekendzie.

GramTV przedstawia:

Na konkretne informacje musimy więc poczekać najprawdopodobniej do początku przyszłego tygodnia. Pozostaje mieć nadzieję, iż aktualizacja rzeczywiście upora się z najbardziej irytującymi problemami.

Wczytywanie ramki mediów.

Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia 2020 roku na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4 i Xbox One, a także (w 2022 roku) na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Cyberpunk 2077: Widmo wolności zostało udostępnione 26 września ubiegłego roku na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.

Komentarze
3
koNraDM4
Gramowicz
27/01/2024 07:42
Yosar napisał:

Bo animacje finisherów to w tej grze rzeczywiście największy problem. Zwalone FSR2.1 od póltora roku, może poczekać. A nie daj boże nVidia pozwoli na FSR3 (a ile było stękania na Starfield, który DLSS ma po 3 miesiącach, a wielce łaskawy CD Projekt nie jest w stanie naprawić FSR 2.1 od półtora roku, a FSR3 nawet zapowiedzieć). Chyba wtedy kiedy wszyscy już tą grę będą mieli w d*pie bo nadal będzie chodzić jak kaleka krowa, a wyglądać jak poturbowany zając.

Dla graczy my ass.

Mi tam śmiga nieźle, po prostu olej dlss, zmniejsz ustawienia i przestań udawać, że RT to jest technologia, która daje wygodę projektantom i programistom za cenę mocnego obciążenia sprzętu. Bo tak to działa - RT robi wiele rzeczy za devów, które musieliby ręcznie robić by uzyskać podobne efekty ale za to obciąża mocno sprzęt więc wprowadzono DLSS i inne technologie by jakoś to wyrównać gdyż okazuje się, że trzeba mieć go włączonego nawet na topowych zestawach i niestety to nie jest problem jednej gry

Yosar
Gramowicz
26/01/2024 19:55

Bo animacje finisherów to w tej grze rzeczywiście największy problem. Zwalone FSR2.1 od póltora roku, może poczekać. A nie daj boże nVidia pozwoli na FSR3 (a ile było stękania na Starfield, który DLSS ma po 3 miesiącach, a wielce łaskawy CD Projekt nie jest w stanie naprawić FSR 2.1 od półtora roku, a FSR3 nawet zapowiedzieć). Chyba wtedy kiedy wszyscy już tą grę będą mieli w d*pie bo nadal będzie chodzić jak kaleka krowa, a wyglądać jak poturbowany zając.

Dla graczy my ass.

wolff01
Gramowicz
26/01/2024 18:44

Nareszcie.




Trwa Wczytywanie