Wuchang jeszcze nie zadebiutowało, a już osiąga świetne wyniki – nawet z subskrypcją w tle.
Premiera Wuchang: Fallen Feathers dopiero za dwa dni, ale gra już teraz wzbudza ogromne zainteresowanie. Produkcja chińskiego studia Leenzee znajduje się na drugim miejscu listy bestsellerów na Steamie, mimo że równocześnie trafi do oferty Xbox Game Pass.
Wuchang: Fallen Feathers
Wuchang: Fallen Feathers – komercyjny sukces jeszcze przed startem
Obecność Wuchang: Fallen Feathers w subskrypcji Xbox Game Pass często bywa traktowana jako potencjalne zagrożenie dla sprzedaży, ale gra zdaje się przeczyć tej tezie. Mimo że tytuł będzie dostępny w ramach usługi już od dnia premiery, gracze masowo składają zamówienia przedpremierowe – i to nie tylko na konsolach, ale przede wszystkim na Steamie.
Wielu obserwatorów porównuje Wuchang do innego głośnego chińskiego projektu – Black Myth: Wukong. W jego przypadku ogromne zaangażowanie lokalnej społeczności graczy przełożyło się na ponad 25 milionów sprzedanych kopii. Wuchang może pójść podobną ścieżką, zwłaszcza że już teraz widać wysokie zainteresowanie grą z Chin, nawet bez recenzji czy szerszych analiz rozgrywki.
GramTV przedstawia:
Do promocji Wuchang: Fallen Feathers dołączyła także NVIDIA, publikując zwiastun z dodatkami dla osób zamawiających grę przed premierą. Okazuje się, że taka zachęta wystarczyła – wielu graczy postanowiło zaufać produkcji i zakupić ją jeszcze przed oficjalnym startem, nie czekając na recenzje.
W ten weekend poznamy pierwsze dane sprzedażowe i liczby graczy. To one pokażą, czy Wuchang powtórzy sukces Black Myth, pomimo obecności w Game Passie.