Battlefield 2042 nigdy nie miał szans, aby być dobrym na premierę – twierdzi były deweloper

Wincenty Wawrzyniak
2023/05/29 22:50
0
0

Twórca uważa jednak, że systemy sieciowe Battlefielda 2042 będą dobrze służyć przyszłym tytułom.

Jak podaje serwis Insider Gaming, były deweloper DICE, Joakim Bodin, który pracował we wspomnianym studiu przez 13 lat, postanowił wypowiedzieć się na swoim Twitterze o stanie, w jakim gra Battlefield 2042 została dostarczona graczom na premierę. W świetle niedawnych growych porażek, jak chociażby The Lord of the Rings: Gollum czy Redfall, sytuacja wspomnianego tytułu prezentowała się co najmniej średnio.

Były deweloper DICE: Battlefield 2042 nigdy nie miał szans

Twórca zabrał głos z racji ostatniego trendu w mediach społecznościowych, który zachęca deweloperów do dzielenia się swoimi opiniami na temat produkcji, jakie – mimo otrzymania bardzo niskich ocen w recenzjach – pokochali. I, przede wszystkim, za co je pokochali.

Bodin stwierdził, że Battlefield 2042 nigdy nie miał szans być dobrym na premierę:

Ta gra miała wiele wersji, a ostateczny termin nigdy nie uległ zmianie, więc [produkcja – przyp. red.] nigdy nie miała większych szans na bycie dobrą w dniu premiery.

Jestem jednak dumny z tego, że mocno naciskałem, aby gra miała pełny cross-play, system progresji i (głównie) handel. Jej systemy sieciowe będą dobrze służyć przyszłym tytułom.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

W dużym skrócie: wszystko wskazuje na to, że EA DICE po prostu wiedziało, iż wrzuca na rynek niedopracowany tytuł, który nie spełni oczekiwań graczy. A mogło być tak pięknie.

Przypomnijmy jeszcze na sam koniec, że Battlefield 2042 zadebiutował 19 listopada 2021 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4/5, XONE i Xbox Series X/S.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!