Assassin’s Creed Shadows ze zwiastunem wersji na Steam. Ubisoft potwierdza weryfikację dla Steam Decków

Patrycja Pietrowska
2025/03/17 19:00
4
0

Nowy zwiastun od Ubisoftu przedstawia wersję Assassin’s Creed Shadows na Steam.

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że w Assassin’s Creed Shadows zagramy na Steam Decku. Najnowszy zwiastun koncentruje się natomiast na debiucie gry na platformie Valve oraz funkcjach, jakich mogą spodziewać się użytkownicy tejże.

Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

Assassin’s Creed Shadows ze zwiastunem wersji na Steam

Materiał rozpoczyna się prezentacją działania Assassin’s Creed Shadows na Steam Decku. Jak wspomnieliśmy powyżej, Ubisoft potwierdził wcześniej kompatybilność z tą przenośną konsolą, a najnowszy trailer ujawnia, że gra otrzymała status „zweryfikowana” na premierę.

Zwiastun zdradza również, że Assassin’s Creed Shadows zaoferuje szereg funkcji charakterystycznych dla Steama, w tym osiągnięcia, odznaki oraz karty kolekcjonerskie. Warto wspomnieć, że Shadows będzie pierwszą główną odsłoną serii, która zadebiutuje na Steam w dniu swojej światowej premiery. Po przedstawieniu steamowych nowości, zwiastun serwuje dynamiczny montaż fragmentów rozgrywki.

Odkryj porywający otwarty świat feudalnej Japonii, od spektakularnych miast zamkowych i tętniących życiem portów, po spokojne kaplice oraz spustoszone przez wojnę krajobrazy. Przeżywaj przygody wśród nieprzewidywalnej pogody, zmieniających się pór roku i reaktywnego otoczenia. Wciel się w Naoe, asasynkę shinobi, oraz legendarnego samuraja Yasuke, aby przeżyć ich pasjonujące historie i opanować ich dopełniające się style rozgrywki. Jako Naoe będziesz działać po cichu, aby unikać wykrycia, i polegać na zwinności, aby zmylać swoich wrogów. Jako Yasuke będziesz atakować przeciwników z zabójczą precyzją oraz siłą. – czytamy w opisie gry.

GramTV przedstawia:

Na zakończenie przypomnijmy, że Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 20 marca 2025 roku. Produkcja Ubisoftu zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Najnowszy zwiastun znajduje się poniżej.

Komentarze
4
dariuszp napisał:

Generalnie mieli dostęp przedpremierowy. Zostali oficjalnie zaproszeni, mieli do spędzenia z grą kilka godzin i mogli się podzielić opiniami. Tylko mieli nałożone ograniczenia.

No tak, ale ja nawet nie pytałem o całą resztę :D

dariuszp
Gramowicz
17/03/2025 22:37
Muradin_07 napisał:

A już embargo spadło czy jeszcze nie? :) 

dariuszp napisał:

Opinie recenzentów których znam i opinie szanuje mówią że gra to średniak.

Generalnie mieli dostęp przedpremierowy. Zostali oficjalnie zaproszeni, mieli do spędzenia z grą kilka godzin i mogli się podzielić opiniami. Tylko mieli nałożone ograniczenia.

Stąd np. wiem że w grze światła działają jak w Splinter Cell i możesz je rozbić by ułatwić sobie skradanie ale przez to jak łatwa jest grą raczej z tego nie korzysta się.

Albo np to że teraz można się czołgać. I znowu Ubisoft dał ciała bo na normalnym poziomie trudności jak jesteś na ścianie powyżej oczu strażników to ci Cię nie widzą mimo że powinni. Co jest głupie. Ale okazuje się że jak podniesiesz poziom trudności powyżej normalnego to już mechanizm działa. Stojąc wyżej na dachu strażnik jak jest dalej Cię widzi. Jak chcesz by cię nie widział musisz się czołgać. Wg mnie tak to powinno działać na normalnym.

Zrobili cały mechanizm zwiadowców zamiast ptaka i też okazał się on niewypałem. Po prostu klikasz na mapie i się ten fragment mapy odsłania. Brzmiało interesująco jak o nim mówili a wyszło kiepsko i płytko.

Yasuke to brutal. Nie nadaje się do wspinaczki. Przez większość gry jest bezużyteczny. Bierzesz go głównie na walki z bossami gdzie się jego skillset przydaje. On jest dla tych co nie chcą się skradać. Ubisoft próbuje zadowolić wszystkich. Co robi idiotyczna sytuację gdzie możesz solo wybić cały zamek przeciwników. Chociaż takie problemy ma dużo gier. W Kingdom Come 2 byłem OP. Naoe to taki tradycyjny assassin.

Można budować własną krjówkę podobnie jak to było w Valhalla ale zamiast stawiać budynki w przeznaczonych miejscachmasz grid na którym je umieszczasz.

Ogólnie typowy Ubisoft. Wrzucili ile się dałodo gry by każdego zadowolić a w efekcie wszystko jest takie średnie i nijakie. Bo przez takie wybory nie mogli się skupić ani na tym by być grą akcji ani na tym by być jak Splinter Cell.

dariuszp napisał:

Opinie recenzentów których znam i opinie szanuje mówią że gra to średniak.

A już embargo spadło czy jeszcze nie? :) 




Trwa Wczytywanie