Ubisoft wprowadził zmiany nie zawarte we wcześniejszym komunikacie.
Właśnie potwierdzono, że w najnowszej aktualizacji do Assassin’s Creed Shadows wprowadzono ciche poprawki w systemie parkouru. Choć zmiany nie znalazły się w oficjalnych patch notesach, gracze Assassin’s Creed Shadows zauważyli nową mechanikę podczas swobodnego biegu.
Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows – zmiany w systemie parkouru
Odkrycia dokonał Roptopolous, znany w społeczności “ekspert od parkouru”, który zauważył, że postać utrzymuje teraz lepiej wysokość w trakcie wspinaczki i biegu po murach. Ubisoft odniósł się do jego obserwacji i potwierdził, że drobna zmiana została faktycznie dodana do Assassin’s Creed Shadows, zanim jeszcze planowane były większe poprawki w tym obszarze.
Wczytywanie ramki mediów.
Studio ujawniło też, że w kolejnej aktualizacji do Assassin’s Creed Shadows pojawią się nowe funkcje, w tym możliwość „wybijania się” z murów (tzw. ejects), umożliwiająca zyskiwanie wysokości. Gracze mogą spodziewać się m.in. bocznych wybić i skoków pionowych na gzymsy, a także aktualizacji trybu fotograficznego.
GramTV przedstawia:
Zgodnie z zapowiedziami, duża aktualizacja z nowym zestawem ruchów parkourowych trafi do Assassin’s Creed Shadows pod koniec maja. Ubisoft planuje również kolejne dodatki fabularne – jeden z nich zadebiutuje w czerwcu. W planach są także nowe poziomy trudności, ulepszenia Animusa i kodexu oraz tryb Nowa Gra Plus.
Oglądając kogoś kto grał na najwyższym poziomie trudności gdzie dodatkowo musisz się czołgać na dachu bo inaczej Cię z dołu widzą a z daleka tak czy siak cię ktoś zobaczy na pochylonym dachu - jedna z rzeczy które irytowały grającego streamera był fakt że nie dało się przeczołgać na drugą stroną dachu co było idiotyczne.
Chętnie rzuciłem okiem na wideo by zobaczyć czy poprawili takie mankamenty i oczywiście - ewidentnie ta osoba nie grała na wysokim poziomie trudności bo ani przez moment nie sprawdziła czołgania które na niskim poziomie trudności jest zbędną mechaniką.
Ciekaw jestem czy to też poprawili.
Fakt że błędy w poruszaniu się w tej pozycji to prawie najmniejszy problem jaki ta gra ma.