Jedną z najlepszych rzeczy tej generacji jest to, że sporo gier oferuje tryb wydajności, umożliwiający płynniejszą rozgrywkę, kosztem jakości grafiki i poziomu szczegółów. Wielu graczy jest skłonnych pójść na taki kompromis w imię dobrej zabawy.

Remedy zapowiedziało, że wersja konsolowa gry otrzyma tryb wydajności. Wielu graczy z pewnością zdecyduje się na takie rozwiązanie.
Jedną z najlepszych rzeczy tej generacji jest to, że sporo gier oferuje tryb wydajności, umożliwiający płynniejszą rozgrywkę, kosztem jakości grafiki i poziomu szczegółów. Wielu graczy jest skłonnych pójść na taki kompromis w imię dobrej zabawy.
Co prawda Alan Wake 2 został opracowany z myślą o 30 FPS, jednak Remedy najwyraźniej chciało zaspokoić potrzeby tej części społeczności graczy, która naprawdę preferuje wyższą ilość klatek, a dyrektor ds. komunikacji Thomas Puha ujawnił, że rzeczywiście będzie dostępny tryb wydajności na konsolach, mimo że początkowo nie był on planowany.
Miło mi poinformować, że Alan Wake 2 będzie miał tryb wydajności na PS5 i Xbox Series X. Gra została zbudowana od początku jako gra w 30 klatkach na sekundę, skupiając się na grafice i atmosferze, ale jakimś cudem udało nam się zapewnić tryb z solidną wydajnością.
Nie wiadomo, czy to oznacza, że uzyskamy solidne 60 klatek na sekundę, ale Puha twierdzi, że „wciąż to poprawiają”. Niezależnie od tego, jaką wydajność ostatecznie uda się wycisnąć, wygląda na to, że da się zagrać z większą ilością klatek niż planowane pierwotnie 30.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!