Jak wygląda ray-tracing na sprzęcie za 1349 zł? Pokaz możliwości Xbox Series S

Mikołaj Ciesielski
2020/11/10 09:10
1
0

Do sieci trafiły materiały, który przedstawiają, jak najtańsza next-genowa konsola radzi sobie z techniką śledzenia promieni w Watch Dogs: Legion.

Pod koniec października do sieci trafił materiał wideo, na którym mogliśmy zobaczyć, jak Watch Dogs: Legion będzie wyglądać na konsoli Xbox Series X. Produkcja Ubisoftu na wspomnianym sprzęcie zaoferuje rozdzielczość 4K, płynność animacji na poziomie 30 klatek na sekundę, a także wsparcie dla ray-tracingu. Tymczasem Tom Warren z redakcji The Verge przygotował kilka fragmentów rozgrywki, które przedstawiają, jak z techniką śledzenia promieni w Watch Dogs: Legion radzi sobie Xbox Series S.

Jak wygląda ray-tracing na sprzęcie za 1349 zł? Pokaz możliwości Xbox Series S

Najlepszym miejscem do przeprowadzenia testu okazały się okolice Piccadily Circus, gdzie znajduje się cała masa kolorowych neonów, dużych ekranów, kałuż odbijających światło oraz okien, dzięki czemu możemy zobaczyć ray-tracing w pełnej krasie. Warren zaznacza, że choć Watch Dogs: Legion działa na konsoli Xbox Series S w rozdzielczości 1080p, to produkcja skaluje jakość obrazu do 4K.

GramTV przedstawia:

Redaktor The Verge przyznał również, że jest pozytywnie zaskoczony tym, jak najtańsza next-genowa konsola radzi sobie z techniką śledzenia promieni. Materiały przygotowane przez Warrena znajdziecie poniżej. Rzućcie okiem i sami oceńcie jakość technologii ray-tracing na Xboksie Series S.

Przypomnijmy, że Watch Dogs: Legion zadebiutowało na rynku 29 października na komputerach osobistych, PlayStation 4 i Xboksie One. Produkcja Ubisoftu jest również tytułem startowym dla next-genowych konsol Sony i Microsoftu.

Komentarze
1
f1fson
Gramowicz
10/11/2020 11:45

Intrygujące. W trakcie wideorecenzji na IGN autor pokazuje, że nawet przy RTX (chyba) 2080, występują spore spadki fps, a tutaj, mimo iż 30fps, to stałe.