Ghost of Tsushima na PS5 w 60 klatkach na sekundę i ze skróconymi loadingami

Mikołaj Ciesielski
2020/10/10 09:00
0
0

Produkcja studia Sucker Punch wykorzysta funkcję „Game Boost”, która zapewni płynniejszą rozgrywkę.

Trzeba przyznać, że fani Ghost of Tsushima nie mogą w tym tygodniu narzekać na brak atrakcji. W poniedziałek poznaliśmy datę premiery aktualizacji, która wzbogaci produkcję studia Sucker Punch o tryb multiplayer o nazwie Legends. Wczoraj natomiast informowaliśmy Was, że nadchodzący patch doda do gry specjalny amulet, dzięki któremu gracze będą mogli zyskać psiego sojusznika. To jednak nie koniec niespodzianek. Deweloperzy potwierdzili, że Ghost of Tsushima będzie dostępne na PlayStation 5 w ramach wstecznej kompatybilności, a posiadacze najnowszej konsoli Sony będą mogli skorzystać z funkcji „Game Boost”, która zwiększy płynność animacji do 60 klatek na sekundę.

Ghost of Tsushima na PS5 w 60 klatkach na sekundę i ze skróconymi loadingami

GramTV przedstawia:

Twórcy poinformowali także, że wspomniana funkcja znacząco skróci czas wczytywania. Studio Sucker Punch zapowiedziało również, że gracze bez problemu przeniosą cały postęp i zapisy z PlayStation 4 na PlayStation 5, co na pewno ucieszy użytkowników, którzy nie zdążyli jeszcze dokończyć gry lub planują rozpocząć zabawę w najbliższym czasie.

Warto wspomnieć, że firma Sony opublikowała wczoraj listę gier dostępnych na PlayStation 4, których nie uruchomimy na PlayStation 5 w ramach wstecznej kompatybilności.

Ghost of Tsushima zadebiutowało na rynku 19 lipca bieżącego roku. Produkcja studia Sucker Punch dostępna jest jedynie na PlayStation 4.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!