Poczuj się jak Iron Man w nowej sieciowej strzelance ExoCorps

Radosław Krajewski
2020/08/18 12:35
0
0

Niezależny producent Gingerbred zapowiedział swój pierwszy tytuł ExoCorps. Gra będzie sieciową strzelanką z plecakami odrzutowymi.

Futurystyczne FPS-y stawiające na rozgrywkę wieloosobową przeżywają właśnie drugą młodość. Ledwo na rynku zadebiutowała Rocket Arena od Electronic Arts i Hyper Space od Ubisoftu, a na horyzoncie pojawiła się kolejna produkcja. Deweloper Gingerbred dołącza do walki o rynek swoją debiutancką produkcją. ExoCorps to dynamiczna gra multiplayerowa, stawiająca na ciągłą akcję, w której gracz może poczuć się niczym Tony Stark w zbroi Iron Mana.

Poczuj się jak Iron Man w nowej sieciowej strzelance ExoCorps

Z okazji ogłoszenia powstania gry, studio udostępniło pierwszy zwiastun zawierający fragmenty rozgrywki. Produkcja pomimo nie najlepszej oprawy graficznej prezentuje szybkie i efektowne starcia między graczami wyposażonymi w egzoszkielety, którzy mogą wykorzystać plecaki odrzutowe, aby dostać się na wyżej położone półki skalne i stamtąd ostrzelać wroga. Fabularnym założeniem gry jest testowanie niebezpiecznych technologii, pomagając zdefiniować sztukę prowadzenia wojny na nowo.

GramTV przedstawia:

Ciekawą nowością w tego typu strzelankach jest położenie nacisku na możliwości skafandra, który odpowiada nie tylko za zdrowie, ale również amunicję. W ExoCorps mamy więc do czynienia z elementami taktycznymi i to od gracza będzie zależało, czy postawi na większe zdrowie kosztem mniejszej liczby amunicji, czy będzie wolał siać zniszczenie, ale narażając się na szybką śmierć. Ważnym aspektem będzie również zarządzenia lataniem, które może wytworzyć ciepło wokół naszego bohatera, ułatwiając przeciwnikowi nasze namierzenie.

ExoCorps ma mocne podstawy, aby wyróżnić się na tle innych podobnych wieloosobowych strzelanek. Gra zostanie uruchomiona we wczesnym dostępnie już niedługo. Jak możemy zobaczyć na poniższym zwiastunie, twórcy muszą popracować nad optymalizacją swojego tytułu, który ma problemy z utrzymaniem płynności. Wersja, która wkrótce trafi do graczy, zawierać będzie pięć różnych map, obsługę serwerów dedykowanych, modyfikację postaci oraz samouczek. Gingerbred planuje wydać swój tytuł po maksymalnie roku od momentu pojawienia się ExoCorps we wczesnym dostępie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!