QuakeCon – błąd w Fallout 76 pojawił się wtedy, kiedy nie powinien: na streamie

Wincenty Wawrzyniak
2020/08/10 17:00
0
0

Błędy mają to do siebie, że bardzo często pojawią się akurat wtedy, kiedy pojawić się nie powinny. Właśnie tak było w przypadku transmisji z Fallouta 76 podczas QuakeConu.

Jedna z przedstawicielek firmy Bethesda, menadżerka ds. społeczności Devann McCarthy, prowadziła niedawno podczas wydarzenia QuakeCon transmisję na żywo z gry Fallout 76 poświęcone eventowi pod nazwą A Colossal Problem, podczas którego musimy zmierzyć się z silnym bossem. To jednak nie jest przedmiotem dzisiejszej wiadomości, ponieważ w pewnym momencie McCarthy doświadczyła błędu, z którym gracze zmagają się już od jakiegoś czasu i coraz bardziej irytuje ich fakt, że błąd wciąż w grze występuje. Chodzi o bug związany z użyciem funkcji szybkiej podróży i polega głównie na tym, że po kliknięciu lokacji, do której chcemy się przenieść, gracz zostaje w tym samym miejscu, ekran nieco szwankuje i jesteśmy zmuszeni do wykonania całego procesu ponownie. Nagranie znajdziecie pod tym adresem.

QuakeCon – błąd w Fallout 76 pojawił się wtedy, kiedy nie powinien: na streamie

GramTV przedstawia:

McCarthy zachowała się profesjonalnie – jak gdyby absolutnie nic się nie stało, a całe wydarzenie odbyło się już bez większych problemów. Co nie zmienia faktu, że graczom taka sytuacja nie umknęła. Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Fallout 76 zadebiutował 14 listopada 2018 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xbox One. W kwietniu bieżącego roku natomiast użytkownicy doczekali się aktualizacji Wastelanders, która wprowadziła do gry między innymi postacie niezależne.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!