Watch Dogs: Legion – RTX 2080 Ti nie radzi sobie z ray tracingiem, nici z 60FPS

Wincenty Wawrzyniak
2020/07/14 16:45
4
1

Redaktorzy serwisu Digital Foundry dowożą po raz kolejny, tym razem jednak nieszczególnie pozytywne wieści.

Jak donosi portal Wccftech, redaktorzy serwisu Digital Foundry opublikowali na swoim oficjalnym kanale na YouTubie materiał sugerujący, że w przypadku gry Watch Dogs: Legion nie wystarczy nawet karta graficzna Nvidia GeForce 2080 Ti, aby wszystko działało bezproblemowo przy włączonym ray tracingu – na 60 klatek na sekundę nie ma co liczyć, nawet w rozdzielczości 1080p. Trudno więc powiedzieć, jakiego potwora trzeba, aby nowe Watch Dogsy działały świetnie w rozdzielczości 1440p (nie wspominając już o 4K) przy włączonym ray tracingu. To właśnie on zdaje się być problemem, więc ewentualnie pozostaje nam wyłączenie funkcji. Warto jednak zaznaczyć, że Digital Foundry nie przetestowali DLSS, czyli inteligentnego skalowania obrazu Nvidii. Być może ta technologia pozwoli osiągnąć płynność na poziomie 60 FPS-ów.

Na ten moment pozostaje jednak mieć nadzieję, że twórcom uda się zoptymalizować grę do premiery – przypomnijmy, że nowe dzieło Ubisoftu zadebiutuje 29 października na komputerach osobistych oraz konsolach obecnej (PlayStation 4, Xbox One) i nowej generacji (PlayStation 5, Xbox Series X), w tym przypadku później.Watch Dogs: Legion – RTX 2080 Ti nie radzi sobie z ray tracingiem, nici z 60FPS

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
DzikiDzik2123
Gramowicz
15/07/2020 11:51
CharmingFly napisał:

Ale to chyba dobrze że ultra są ponad możliwości dzisiejszego sprzętu?

​Dokładnie. RTX 3000 przybywaj szybko!!!!

garfieldgarfield
Gramowicz
15/07/2020 08:28

Do twórców: w du#ę wsadźcie sobie RT!!

MisioKGB
Gramowicz
14/07/2020 18:25

Z całym szacunkiem, ale dawno tak brzydkiej gry nie widziałem, wiem to work in progress, ale szanujmy się.




Trwa Wczytywanie