Assassin’s Creed Origins ze wsparciem dla RTX? Tak mogłaby wyglądać Valhalla

LM
2020/06/20 15:55
0
0

Na gruncie wydajności sporą zaletą są pustynne krajobrazy starożytnego Egiptu. Origins lekko niedomaga, gdy nakładka ReShade spotyka tafę wody.

Ekipa odpowiedzialna za kanał Digital Dreams postanowiła wykorzystać trwający obecnie darmowy weekend z Assassin’s Creed Origins na PC i zaprezentowała nam hit Ubisoftu po graficznym dopingu. Podobnie jak w poprzednich materiałach, otrzymaliśmy zapis rozgrywki z gry korzystającej z symulującej technikę RTX nakładki ReShade.Assassin’s Creed Origins ze wsparciem dla RTX? Tak mogłaby wyglądać Valhalla

Już na pierwszy rzut oka widać znaczną poprawę oprawy wizualnej, co może dać nam pojęcie tego, jak na nowych konsolach będzie wyglądać Assassin’s Creed Valhalla. Oczywiście o ile Ubisoft zdecyduje się na stosowne poprawki uwzględniające sprzętowe wsparcie dla techniki śledzenia promieni na next-genach. Ostatecznie Origins wygląda świetnie, aczkolwiek na załączonym do wiadomości materiale da się zauważyć drobne spadki wydajności przy symulowaniu odbić na taflach wody. Rzućcie okiem na załączony materiał.

GramTV przedstawia:

Assassin’s Creed Origins ukazało się w 2017 roku, czyli jeszcze przed oficjalną premierą kart grafiki GeForce RTX, które promują wsparcie dla śledzenia promieni. Zmierzające na rynek Assassin’s Creed Valhalla z pewnością może zaoferować nam znacznie więcej w tym zakresie. Tytuł ukaże się jeszcze przed końcem tego roku na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xboksie Series X.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!