Unreal Engine 5 to opad szczęki także na konsolach Xbox Series X. Mamy listę studiów, które skorzystają z silnika

LM
2020/05/14 10:20
3
0

Wczorajszy pokaz koncentrował się na Unreal Engine 5 i PlayStation 5, ale Phil Spencer przekonuje, że i fani Xboksa mogą liczyć na graficzne fajerwerki.

Hermen Hulst miał rację. Wczorajszy dzień to był dobry dzień, szczególnie dla fanów widowiskowej grafiki w grach. Nowa generacja konsol po raz pierwszy pokazała, że jest warta naszych ciężko zarobionych pieniędzy i chociaż pokaz skupiał się na możliwościach PlayStation 5, to Phil Spencer z Xbox Game Studios i nowym Xboksem nie pozostają w tyle.

Unreal Engine 5 to opad szczęki także na konsolach Xbox Series X. Mamy listę studiów, które skorzystają z silnika

Xbox Game Studios korzystające z Unreal Engine 5

Przy okazji wczorajszego pokazu szef Xboksa ujawnił, że zaprezentowany jeszcze w minionym roku zwiastun Senua's Saga: Hellblade 2 to pierwsza prezentacja Unreal Engine 5. Obok tego także inne studia Microsoftu działają na technologii Epic Games i chociaż nie Spencer nie podał konkretów, to jeden z użytkowników Twittera przybliżył nam ich zestawienie.

  • Ninja Theory
  • Compulsion Games
  • Double Fine
  • inXile
  • Mojang
  • Obsidian
  • Playground Games (niepotwierdzone)
  • Rare
  • The Coalition
  • The Initiative
  • Undead Labs
  • XGS Publishing

GramTV przedstawia:

Oczywiście kolejne wcielenie Unreal Engine to nie tylko konsolowe granie, ale też pecety, handheldy i mobilki. Wygląda na to, że najlepsze dopiero przed nami. Co sądzicie o wczorajszym pokazie? UE5 robi wrażenie już teraz, więc możemy sobie tylko wyobrażać, co uda się osiągnąć w ciągu kilku lat żywota dziewiątej generacji.

Xbox Game Studios korzystające z Unreal Engine 5, Unreal Engine 5 to opad szczęki także na konsolach Xbox Series X. Mamy listę studiów, które skorzystają z silnika

Komentarze
3
Renchar
Gramowicz
14/05/2020 22:18
MisioKGB napisał:

Zakładam, że to render choć generowany w czasie rzeczywistym, a to już ogromne osiągnięcie. Wygląda wspaniale, gry raczej tak wyglądać nie będą chyba, że te wszystkie poligony będzie liczyć chmura.

tak wyglądać będzie pewnie z 5% gier reszta to pewnie coś po kroju RDR 2, Witcher 3, Horizon, God of War. Mimo to i tak by było świetnie.

MisioKGB
Gramowicz
14/05/2020 20:55

Zakładam, że to render choć generowany w czasie rzeczywistym, a to już ogromne osiągnięcie. Wygląda wspaniale, gry raczej tak wyglądać nie będą chyba, że te wszystkie poligony będzie liczyć chmura.

Kafar
Gramowicz
14/05/2020 12:59

Jako osoba która pracowała na UE, mówię śmiało.. UE5 to prawdziwa bomba.Natomiast teraz się zastanawiam czy to milczenie Sony, to nie wyjdzie im na dobre. Każdy czeka na gameplaye, Microsoft dał ciała po całej lini, każdy czeka na PS5 i czeka, same plotki aż tu niespodziewanie gameplay z PS5 na zapowiedz silnika, najpopularniejszego w tej chwili na rynku. I znów milczenie co to będzie na PS5.

I nagle to wszystko pokazuje że taki "Phil Spencer przekonuje, że i fani Xboksa mogą liczyć na graficzne fajerwerki" brzmi jak coś w stylu "ale u nas tez to super będzie wyglądało" :) Tak to jest Microsoft, jak się idzie na bełkot teraflopowy z którego żaden developer wykorzysta w pełni o czym mówiono od lat że teraflopy nie są najważniejsze. I nagle teoretycznie najmocniejsza konsola jaką jest nowy xbox, okazuje się najwolniejszą.

To jaką szybkość i w jaki sposób jest połączony dysk w PS5 to na prawdę tak zwany game changer.




Trwa Wczytywanie