News

Wiedźmin 3 – nowa jakość oświetlenia i warunków atmosferycznych dzięki modyfikacji Immersive Lighting

LM, 07.10.2019 15:10 1

Przy okazji ekipa odpowiedzialna za moda The Witcher 3 Enhanced Edition w ostatnich tygodniach wprowadziła kilka poprawek do swojego projektu.

Modder znany jako MrR0x postanowił podzielić się z użytkownikami sieci owocem swojej pracy nad usprawnieniem systemu oświetlenia w grze Wiedźmin 3. Celem twórcy było przede wszystkim wyeliminowanie etapów, gdzie jakość oświetlenia nieco psuła efekt wyświetlanych scena, ale też znacznie podniesienie komfortu użytkownika, bez odbiegania od klimatu gry. Zmiany obejmują zawartość podstawki i wydanych przez CD Projekt RED dodatków, a całość obok nowego oświetlenia oferuje także usprawniony system odwzorowania warunków atmosferycznych w świecie Wiedźmina. Warto odnotować, że do prawidłowego działania mod wymaga Wiedźmina 3 Dziki Gon oraz obu dodatków – Serca z kamienia oraz Krew i wino. Poniżej zwiastun prezentujący nowinki, a pliki moda Immersive Lighting znajdziecie pod tym adresem.

Przy okazji warto wspomnieć, że ekipa odpowiedzialna za rozbudowaną modyfikację The Witcher 3 Enhanced Edition w ostatnich dniach wprowadziła kilka pomniejszych aktualizacji do projektu. Ostatecznie od chwili, gdy ostatnio informowaliśmy o modzie, na serwery trafiło już ponad 70 międzywersji – w ostatnich poprawkach twórcy m.in. wprowadzili dodatkowe mechaniki dla pływania łodzią, zrównoważyli rozgrywkę, poprawili nieprawidłowo wyświetlane animacje oraz wprowadzili drobne zmiany do systemu rozwoju postaci. Nową, opatrzoną numerem 4.74 wersję moda znajdziecie tutaj.

Modyfikacje opracowano z myślą o grze Wiedźmin 3 od studia CD Projekt RED. Tytuł ukazał się w maju 2015 roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One, a już za kilka dni pojawi się także na Nintendo Switch.

https://www.youtube.com/watch?v=LdkmsQHWkNY

Jeśli modowanie, to tylko na PC – bogata oferta pecetowych tytułów w ofercie Sferis.pl.

najnowsze