Beta Call of Duty: Modern Warfare z najgorszym protokołem sieciowym na rynku?

LM
2019/09/27 13:50
3
0

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego przeciwnicy często zabijali Cię, zanim zdążyłeś ich choćby namierzyć, to być może znajdziesz tu odpowiedź.

Za nami kolejna, zdaje się ostatnia już runda otwartych testów gry Call of Duty: Modern Warfare. Okazuje się, że pomimo nowego silnika graficznego i powrotu do lubianych przez fanów realiów gra zebrała cięgi za jakość zabawy w trybie multiplayer. I wygląda na to, że całkiem słusznie. Jeśli pomimo setek godzin w strzelankach po becie Modern Warfare odnieśliście wrażenie, że jesteście najzwyczajniej słabi w karabiny, to może być to związane z bardzo słabą jakością tzw. netcode, czyli protokołu komunikującemu grze o wszystkich wydarzeniach rozgrywanych na serwerze. Użytkownik znany jako Battle(non)sense dokonał analizy, z której wynika, że jakość usługi jest najgorsza wśród wszystkich najpopularniejszych na rynku strzelanin.

Beta Call of Duty: Modern Warfare z najgorszym protokołem sieciowym na rynku?

Call of Duty: Modern Warfare charakteryzuje się niskim współczynnikiem TTK, czyli czasem niezbędnym do zabicia użytkownika po oddaniu kilku celnych strzałów. Jednocześnie analiza ustaliła, że czas opóźnienia pomiędzy wydarzeniami rozgrywanymi na ekranie a tymi, które rejestrował serwer, był na tyle długi, że kule zabijały graczy nawet wtedy, gdy od dawna ukryli się za osłoną. Takie nieprawidłowości są całkiem poważne i mogą skutecznie zrujnować zabawę w trybie sieciowym nadchodzącego tytułu. Rzućcie okiem na wykres porównujący opóźnienia w netcode dla kilku gier. Łatwo wywnioskować, że to, co było irytujące w trybie dominacji dla małej liczby graczy, mogło prowadzić do frustracji w ground war, gdzie uczestników było jeszcze więcej, a opóźnienia wyższe.

Pozostaje mieć nadzieję, że Infinity Ward poważnie zajmie się poprawą jakości usługi sieciowej, bo jak pokazała premiera Call of Duty: Black Ops 4 – fani marki chcą przede wszystkim zabawy w sieci, a kampanię traktują jako przyjemny dodatek.

GramTV przedstawia:

Modern Warfare ukaże się 25 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One.


Kup gry z serii Call of Duty w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
3
fafik1998r
Gramowicz
28/09/2019 16:12
fafik1998r napisał:

Mi wszystkie mecze ładowały się bardzo szybko czy to na ps4 czy na PC. Ale fakt faktem netcode jest niedopracowany. W 90% przypadków próba ucieczki za osłonę nic nie daje bo i tak giniemy nawet gdy jesteśmy wręcz pewni ze się schowaliśmy. Dla mnie i tak największym problemem był system spawnu na grand war. Zmniejszyć ilość graczy na tym trybie, zmienić spawny, załatać netcode i gra może być naprawdę dobra. 

Ground war miało być oczywiście 😂

fafik1998r
Gramowicz
28/09/2019 16:11

Mi wszystkie mecze ładowały się bardzo szybko czy to na ps4 czy na PC. Ale fakt faktem netcode jest niedopracowany. W 90% przypadków próba ucieczki za osłonę nic nie daje bo i tak giniemy nawet gdy jesteśmy wręcz pewni ze się schowaliśmy. Dla mnie i tak największym problemem był system spawnu na grand war. Zmniejszyć ilość graczy na tym trybie, zmienić spawny, załatać netcode i gra może być naprawdę dobra. 

Revan91
Gramowicz
28/09/2019 14:45

Grałem w betę w weekend i na internecie 100 Mbit/s nie dało się w ogóle załadować Ground War, zwykłe tryby raz na 3 próby się odpalały, w dużej mierze network disconnect. Dużo pracy albo skończy się tylko na singlu.




Trwa Wczytywanie