Dyrektor Ubisoftu: - to dobry czas na tworzenie nowych marek

pepsi
2019/08/22 18:05
0
0

Perspektywa nadejścia nowej generacji konsol sprawia, że Ubisoft chętniej zainwestuje w nowe marki. Firma przyjmie podobną strategię do tej z czasu premiery XOne i PS4.

Dyrektor Ubisoftu: - to dobry czas na tworzenie nowych marekUbisoft chce w najbliższym czasie dbać o swoje istniejące tytuły, jak również zainwestować w nowe marki. Władze firmy zdają sobie jednak sprawę, że pogodzenie tych dwóch rzeczy nie jest zadaniem prostym i będzie wymagało dodatkowych nakładów. – Jest to wyzwanie, ponieważ aby to zrealizować, potrzebujemy mnóstwo talentu. Będziemy więc nadal zatrudniać utalentowanych pracowników w naszych studiach, chcemy mieć ich więcej na przestrzeni najbliższych pięciu lat – deklaruje dyrektor Ubisoftu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Alain Corre.

- Cenimy swoich fanów, którzy są wierni naszym seriom: Assassin’s Creed czy Ghost Recon. Czujemy jednak, że jest to również dobry moment na to, by zainwestować w nowe marki. Dostępne stają się nowe technologie. PC nadal rozwija się w szybkim tempie, w przyszłym roku pojawią się nowe konsole, jest technologia streamingowa, corss-play to coś, co podekscytuje graczy… Czujemy więc, że to odpowiedni czas na stworzenie nowych gatunków i nowych marek – dodaje Corre.

GramTV przedstawia:

Podobną strategię Ubisoft przyjął przy okazji wejścia na rynek poprzedniej generacji konsol. Ledwie kilka miesięcy po debiucie Xboksa One i PlayStation 4 do sprzedaży trafiły Watch Dogs, The Crew, Valiant Hearts: The Great War, Child of Light czy adaptacja telewizyjnego hitu, South Park: Kijek Prawdy. Jednocześnie firma nie zapomniała o takich tytułach, jak Assassin’s Creed, Far Cry, Just Dance, Rainbow Six i Anno.

Gry Ubisoftu w sklepie sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!