Znamy wymagania sprzętowe Quake II RTX

LM
2019/06/04 01:50
5
0

Dedykowana kartom grafiki RTX wersja kultowej strzelanki zadebiutuje już za kilka dni.

Już za kilka dni na rynku pojawi się Quake II RTX, czyli zapowiedziana podczas tegorocznej edycji Game Developers Conference wersja kultowej strzelanki studia id Software, którą zaprojektowano z myślą o technice śledzenia promieni. Przypomnijmy, że zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Nvidii tytuł ukaże się już 6 czerwca i zostanie udostępniony bezpłatnie wszystkim posiadaczom gry. Pozostali miłośnicy pecetowego grania będą mogli przetestować jedynie trzy poziomy z gry i to pod warunkiem, że spełnią minimalne wymagania aplikacji. Jakie? Właśnie się dowiedzieliśmy.

Nvidia opublikowała na Steam garść nowych screenów z gry i jednocześnie upubliczniła listę wymagań sprzętowych tytułu, które raczej nie spodobają się posiadaczom akceleratorów bazujących na rdzeniach Pascal. Wszystkie szczegóły, wraz ze wspomnianą galerią screenów znajdziecie poniżej.

Quake II RTX rozpoczął swój żywot jako modyfikacja zaprojektowana przez jednego ze stażystów Nvidii – Christopha Schieda. Pomysł spodobał się Zielonym i uzyskał wsparcie firmy, dzięki czemu powstały nowe efekty wizualne, tekstury i masa innych usprawnień, które mają stanowić swoistą demonstrację techniki RTX.

GramTV przedstawia:

Minimalne wymagania sprzętowe Quake II RTX

  • OS: Windows 7 64-bit;
  • CPU: Intel i3-3220;
  • GPU: Nvidia RTX 2060;
  • RAM: 8 GB;
  • Dysk: 2 GB wolnego miejsca;
  • Dodatkowo: wsparcie API Vulkan.

Fanów pierwszoosobowych strzelanek zachęcamy sprawdzenia bogatej oferty gier w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
5
Illidian_Stormrage
Gramowicz
04/06/2019 16:43
2 godziny temu, Mattatyah_82 napisał:

A na jakiej karcie chciałbyś to odpalić? Chcesz RTX? Bez karty RTX nawet nie ma co podchodzić do efektów z RTX.

Co za bzdury, funkcja ray traicingu jest dostępna również na GTX'ach wymagania RTX 2060 jako minimalne do 20 letniej gry to lekka przesada... http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/ray-tracing-na-kartach-geforce-gtx-test.html Tak więc reasumując, RTX 2060 to tylko świadectwo nieudolności programistycznej nvidii która na siłę wrzuca RT do starych gier...

Usunięty
Usunięty
04/06/2019 14:33
Illidian_Stormrage napisał:

Te wymagania to chyba jakiś żart... Ja rozumiem dodany RT ale na minimalnych taka karta? A najlepsze jest to że do tego jest dodana I3... Sorry ale nigdy nie uwierzę w tak skrajnie zakłamane wymagania.

A na jakiej karcie chciałbyś to odpalić? Chcesz RTX? Bez karty RTX nawet nie ma co podchodzić do efektów z RTX.

Illidian_Stormrage
Gramowicz
04/06/2019 09:52

Te wymagania to chyba jakiś żart... Ja rozumiem dodany RT ale na minimalnych taka karta? A najlepsze jest to że do tego jest dodana I3... Sorry ale nigdy nie uwierzę w tak skrajnie zakłamane wymagania.




Trwa Wczytywanie