News

The Division 2 zdominowało marzec w USA

Patryk Purczyński, 24.04.2019 19:56 0

Kolejna gra spod szyldu Toma Clancy'ego skutecznie podbija amerykański rynek.

The Division 2 nie miało sobie równych w ubiegłym miesiącu na amerykańskim rynku. Jak wynika z wyliczeń NPD, sieciowa strzelanka Ubisoftu była najpopularniejsza w tradycyjnych kanałach sprzedaży zarówno na Xboksie One, jak i PlayStation 4. Jak dotąd jest to druga najlepiej sprzedająca się gra tego roku, a szósta w historii francuskiego wydawcy. Dokładnych wyników nie podano. Wiadomo jedynie, że wpływy ze sprzedaży gier w Stanach Zjednoczonych były w marcu niższe o 11 proc. niż w tym samym miesiącu w roku ubiegłym i wyniosły 547 mln dolarów.

Na drugim miejscu uplasowała się inna duża premiera poprzedniego miesiąca, Sekiro: Shadows Die Twice. Produkcja From Software i tak poradziła sobie jednak świetnie (zwłaszcza jako nowa marka), głównie w dystrybucji cyfrowej. Podium uzupełnia nowa odsłona baseballowej serii MLB: The Show.

  1. 1. The Division 2
  2. 2. Sekiro: Shadows Die Twice
  3. 3. MLB 19: The Show
  4. 4. Devil May Cry 5
  5. 5. Super Smash Bros. Ultimate
  6. 6. Red Dead Redemption 2
  7. 7. NBA 2K19
  8. 8. GTA 5
  9. 9. Yoshi’s Crafted World
  10. 10. Call of Duty: Black Ops 4
najnowsze

Poznajcie Sigmę, nowego bohatera Overwatch

Przez cały weekend twórcy bawili się wyśmienicie drocząc się ze społecznością graczy Overwatcha, którzy usilnie próbowali odgadnąć, kim będą mogli zagrać w najbliższej przyszłości. Teraz już wiedzą.