Felieton

Twórcy Path of Exile poprawią "toporną" walkę wręcz w kolejnym dodatku

Małgorzata Trzyna, 14 kwietnia 2019 19:01 0

Ekipa wprowadzi eksperymentalne zmiany w animacjach.

Grinding Gear Games ogłosiło, że na czerwiec planuje kolejny dodatek. Poprzedni dodatek - Synthesis - wprowadził sporo zmian w systemie rzucania zaklęć. Z kolei następna aktualizacja, oznaczona numerem 3.7.0, ma wprowadzić duże zmiany w systemie walki bezpośredniej. Twórcy chcą poprawić animacje, ekipa będzie też eksperymentować z rozmaitymi elementami, np. celnością, pasywnym drzewkiem, poruszaniem się czy obrażeniami powiązanymi z niektórymi przedmiotami.

- Gracze z innych RPG akcji czasem krytykują Path of Exile za "toporną" walkę bezpośrednią, zwłaszcza w początkowych fazach, zanim gracz zyska na szybkości atakowania. Przygotowujemy różne, eksperymentalne zmiany w systemie animacji, chcąc odnieść się do tych zastrzeżeń i rozwiązać problem, a także poprawić wrażenia z walki bezpośredniej.

Grinding Gear Games celowo nie ogłosiło szczegółów, gdyż jeszcze eksperymentuje ze zmianami. Więcej detali poda w nadchodzących tygodniach. Informacje o aktualizacji 3.7.0 pojawią się w maju.

Path of Exile niedawno trafiło na PS4. Gra jest dostępna także na PC i Xboksie One.

True Detective Pikachu - obejrzyj parodię trailera filmu!
Cmon pracuje nad grą planszową Bloodborne
Greedfall - garść informacji o nowym RPG twórców Technomancera
Ferret Scoundrels - gra o fretkach-piratach do wypróbowania za darmo
najnowsze