Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr z daleko idącymi poprawkami w nadchodzącej aktualizacji

LM
2019/04/09 11:58
1
0

Większa dynamika rozgrywki, zmiany w systemie progresji, nowe aktywności trybu endgame i kampania fabularna w kooperacji dla dwóch osób.

Studio NeocoreGames podzieliło się z nami swoimi planami na nadchodzącą aktualizację wydanej w minionym roku gry RPG akcji zatytułowanej Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr. Okazuje się, że po intensywnym okresie testowania rozmaitych rozwiązań i przeanalizowaniu głosów zebranej wokół tytułu społeczności deweloperzy zamierzają wprowadzić masę istotnych usprawnień dla poszczególnych mechanik rozgrywki.

Dedykowana im aktualizacja ukaże się za pośrednictwem platformy Steam dokładnie 28 maja – twórcy nie ujawnili, kiedy poprawek mogą spodziewać się miłośnicy konsolowego grania, ale aktualizacja powinna trafić na PlayStation 4 i Xboksa One krótko po debiucie pecetowej łatki.

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr z daleko idącymi poprawkami w nadchodzącej aktualizacji

GramTV przedstawia:

Zapowiedziana przez NeocoreGames wprowadzi gruntowne zmiany w systemie progresji bohaterów i oraz aktywnościach trybu endgame dedykowanych graczom, którzy uporali się już z wyzwaniami dostępnymi w kampanii fabularnej. Rozgrywka w Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr ma być przede wszystkim bardziej dynamiczna zarówno w zakresie konfrontacji z przeciwnikami, jak i postępach w rozwijaniu protagonisty, a dodatkowo twórcy zamierzają lepiej zrównoważyć zdobywane podczas walki łupy, a także otworzyć kampanię fabularną na zabawę w kooperacji dla dwóch osób.

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr zadebiutowało w czerwcu minionego roku na PC, a dwa miesiące później doczekało się wydania również na PlayStation 4 i Xboksa One.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
09/04/2019 14:06

I bardzo dobrze - po ukończeniu kampanii czekają tylko powtarzalne misje, system lootu to jakaś kpina, a żeby zdobyć wystarczającą ilość punktów przeznaczenia, to trzeba grać rok po 15h dziennie. Może wrócę na dłużej do gry, jeżeli aktualizacja naprawdę będzie robiona zgodnie z głosami społeczności.