Dyrektor kreatywny Assassin's Creed Odyssey przeprasza za sposób przedstawienia romansów w DLC

Małgorzata Trzyna
2019/01/18 15:15
9
0

Uwaga na spoilery, jeśli nie graliście w DLC Dziedzictwo Pierwszego Ostrza.

Dyrektor kreatywny Assassin's Creed Odyssey przeprasza za sposób przedstawienia romansów w DLC

Kilka dni temu Ubisoft udostępnił drugi z trzech rozdziałów DLC Dziedzictwo Pierwszego Ostrza. Okazało się, że ni stąd, ni zowąd, Alexios / Kassandra postanawiają założyć rodzinę. Nie wszystkim spodobał się sposób ukazania tej historii, toteż dyrektor kreatywny, Jonathan Dumont, postanowił przeprosić:

- Czytając o reakcjach fanów na drugą część DLC Dziedzictwo Pierwszego Ostrza, chcielibyśmy przeprosić graczy rozczarowanych związkami uczuciowymi głównych bohaterów. Naszym celem było wyjaśnienie, dlaczego krew protagonistów jest tak ważna dla Asasynów, ale patrząc na wasze odpowiedzi przekonaliśmy się, że nie osiągnęliśmy tego celu.

GramTV przedstawia:

- Alexios / Kassandra zdają sobie sprawę z własnej śmiertelności, wiedzą o poświęceniu Leonidasa i Myrrine, którzy chcieli, by przetrwało ich dziedzictwo, czują więc pragnienie, by wypełnić obowiązek i zapewnić przetrwanie swemu rodowi. Chcieliśmy, by gracze mogli wybrać między praktycznym podejściem do tego zagadnienia a uformowaniem romantycznej relacji. Próbowaliśmy oddzielić te dwa podejścia, ale mogliśmy zachować większą ostrożność, gdyż stąpaliśmy po cienkiej granicy między wyborami RPG a historią. Nie udało się dobrze przedstawić motywacji bohaterów ani klarownie wyjaśnić sytuacji. Zapewniamy, że w kolejnym epizodzie nie będziecie musieli angażować się w trwały związek, jeśli nie będziecie chcieli.

Dumont podkreślił, że ekipa wzięła sobie do serca opinie graczy i że nie traktuje sprawy lekko - teraz już wie, jak bardzo fani przywiązali się do własnego Alexiosa lub Kassandry. W przyszłości wybory graczy mają być lepiej uwzględniane w DLC.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
20/01/2019 18:13
TigerXP napisał:
45 minut temu, NemoTheEight napisał:

Oni przepraszaja za to, że główni bohaterowie gry, z serii oaprtej na odczytywaniu z DNA wspomnień przodków nie moga być homoseksualni? No ja wiem, ze LGB(t) po przeksztąłceniu sie w LGHTQWERTYUIOPASDFGHJKLZXCVBNM zaczęło sie zachowywać jak mimozy, ale bez przesdady. Całe działanie Animusa opiera sie na przekazywaniu genów, a wiec posiadaniu potostwa, a tego nie można mieć (biologicznego bez seksu heteroseksualnego. No teraz mozna po in vitro, ale w starożytnosci nie było zapłodnienia iv.

A ja słyszałem że w związkach jednopłciowych rodzi się tyle samo dzieci, a często więcej, niż w związkach różnopłciowych. 

To jak to w końcu jest?

Muszę ostrzec moją koleżankę, żeby uważały z dziewczyną.

TigerXP napisał:
45 minut temu, NemoTheEight napisał:

Oni przepraszaja za to, że główni bohaterowie gry, z serii oaprtej na odczytywaniu z DNA wspomnień przodków nie moga być homoseksualni? No ja wiem, ze LGB(t) po przeksztąłceniu sie w LGHTQWERTYUIOPASDFGHJKLZXCVBNM zaczęło sie zachowywać jak mimozy, ale bez przesdady. Całe działanie Animusa opiera sie na przekazywaniu genów, a wiec posiadaniu potostwa, a tego nie można mieć (biologicznego bez seksu heteroseksualnego. No teraz mozna po in vitro, ale w starożytnosci nie było zapłodnienia iv.

A ja słyszałem że w związkach jednopłciowych rodzi się tyle samo dzieci, a często więcej, niż w związkach różnopłciowych. 

To jak to w końcu jest?

 

Usunięty
Usunięty
20/01/2019 18:13
Madoc napisał:
NemoTheEight napisał:
Shadowtear napisał:

Witamy w XXI wieku, gdzie poprawność polityczna jest ważniejsza od spójności świata gra, (względnej) spójności historycznej, czy biologii.

Dokłądnie.technologia Animusa opiera sie na koncepcji przekazywania wspomnień potomkom poprzez DNA. To oznacza, że główni bohaterowie muszą być hetero. To tak jakby zrobić grę o środowiskach homoseksualnych i hetero plulby się, że nie można być hetero.

Też tak myślałem, ale w Odyssey DNA było pobrane z Włóczni Leonidasa, więc główni bohaterowie wcale nie muszą miec potomków.

No w sumie w tym poprzednim też pobierali ze zwłok. Cudowne pogwąłcenie wszelkiego sensu, żeby mieć furtteczkę. Ktoś z was próbował zebrać DNA ze starozytnego trupa, albo z przedmiotu majacego kilka tysiecy lat? Co i tak nie zmienia fkatu, ze mój kpoprzedni komentarz nadal jest aktualny. Nie widzę powod, dla którego tórca miałby sie tłumaczyć z tego, ze jego boater jest hetero. Wystarczy mi to, jak sam kiedyś 20 minut tłumaczłem pewnemu gejowi, że nie, nie każdy facet jest bi i ja akurat nie jestem, więc moze sie odczepić. Zrozumiałbym jeszcze takie gry jak Dragon Age, Skyrim, czy Mass Effect, bo tam tworzysz własną postać. Ale w serii AC grasz okresloną osobą o okreslonej historii i preferencjach.

Madoc
Gramowicz
19/01/2019 14:25
NemoTheEight napisał:
Shadowtear napisał:

Witamy w XXI wieku, gdzie poprawność polityczna jest ważniejsza od spójności świata gra, (względnej) spójności historycznej, czy biologii.

Dokłądnie.technologia Animusa opiera sie na koncepcji przekazywania wspomnień potomkom poprzez DNA. To oznacza, że główni bohaterowie muszą być hetero. To tak jakby zrobić grę o środowiskach homoseksualnych i hetero plulby się, że nie można być hetero.

Też tak myślałem, ale w Odyssey DNA było pobrane z Włóczni Leonidasa, więc główni bohaterowie wcale nie muszą miec potomków.




Trwa Wczytywanie