Felieton

Plany na DLC do God of Wara okazały się zbyt ambitne

Patryk Purczyński, 09 stycznia 2019 16:48 0

Gra roku zasługuje na wyśmienite DLC. To, co Cory Barlog planował dla God of Wara, przerosło jednak możliwości zespołu Sony Santa Monica.

W jednym z ostatnich wywiadów autor God of Wara, Cory Barlog, zdradził, że miał naprawdę interesujący pomysł na dodatek do swojego dzieła. Nie wdając się zbytnio w szczegóły poinformował, że realizacja nie miała jednak prawa bytu. Okazało się bowiem, że zamysł był zbyt ambitny jeżeli chodzi o skalę. Ta znacząco przerastała bowiem standardowy dodatkowy rozdział do już gotowej historii. Jak stwierdził sam Barlog, bardziej projekt ten nadawałby się na samodzielny twór. Podobnego zdania byli jego współpracownicy z Sony Santa Monica, którzy pomysł realizacji pomysłu nazwali szalonym, a samo przedsięwzięcie określali jako "nieco za duże".

Przypomnijmy, że kompromisów Barlog musiał szukać już w przypadku podstawowej wersji gry. Wówczas rozchodziło się o liczbę walk z bossami, która ostatecznie była mniejsza od pierwotnie planowanej (za co swoją drogą na God of Wara spadło nieco krytyki). Teraz reżyser gry nie ukrywa jednak zadowolenia z tego, jak ostatecznie ukształtowało się jego wielkie, wydane w ubiegłym roku dzieło. Trudno się jednak temu dziwić - God of War został ogłoszony grą roku w przeglądzie The Game Awards.

Cena PlayStation 5 nie będzie wygórowana? Mark Cerny przemówił
Just Cause 4: Dare Devils of Destruction ze zwiastunem i datą premiery
Sony mówi "nie" treściom o charakterze seksualnym w grach
Star Wars Jedi: Fallen Order będzie kompletną opowieścią, bez planów dotyczących DLC
najnowsze