God of War było bardzo potrzebne branży - twierdzi Yoan Fanise

Katarzyna Dąbkowska
2018/09/04 14:40
0
0

Produkcja była podobno świetną reklamą gier dla pojedynczego gracza.

God of War było bardzo potrzebne branży - twierdzi Yoan Fanise

Mówi się, że gry dla pojedynczego gracza odchodzą do lamusa, a liczyć się już będą jedynie te produkcje, które mają opcję gry w trybie multiplayer, tak jak jest to chociażby w przypadku Fortnite czy Call of Duty. Okazuje się jednak, że co innego pokazał ostatnio God of War. Produkcja zyskała ogromną popularność, a po platynowe trofeum sięgnęło łącznie ponad pół miliona użytkowników. Jak twierdzi Yoan Fanise, taka produkcja była bardzo potrzeba na rynku, ponieważ dzięki niej można pokazać jak ważne są tytuły singleplayerowe.

Myślę, że to wciąż się zmienia. God of War to bardzo dobry tytuł dla branży, który pokazał, że pomimo braku trybu multiplayer, można sprzedać grę świetnie. To bardzo dobry znak, bo chodzi w niej tylko o to, czy coś jest dla nas interesujące i czy historia jest fascynująca.

GramTV przedstawia:

Więcej o God of War znajdziecie w naszej recenzji. Produkcja pojawiła się na rynku 20 kwietnia. Można ją zakupić wyłącznie na PlayStation 4.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!