Informacje

E3 2018: Reżyser gry Ori and the Will of the Wisps o zmianach i nowościach w mechanice

... LM

Tytuł ukaże się na PC i Xboksie One w 2019 roku.

E3 2018: Reżyser gry Ori and the Will of the Wisps o zmianach i nowościach w mechanice - obrazek 1

Podczas targów E3 2018 w Los Angeles redakcji serwisu GameSpot udało się porozmawiać z Thomasem Mahlerem - reżyserem gry Ori and the Will of the Wisps — o nowościach w rozgrywce, jakie zaoferuje nam zapowiedziana w ubiegłym roku kontynuacja udanej metroidvanii Ori and the Blind Forest. Okazuje się, że twórcy uważnie wsłuchali się w głosy graczy, którzy mimo oczywistego uroku wydanego w 2015 tytułu odbili się od niego z uwagi na wysoki poziom trudności. Mahler przyznał, że Ori and the Will of the Wisps nadal ma stanowić dla graczy swoiste wyzwanie, ale dzięki wielu nowościom w mechanice rozgrywki — m.in. kryształom — samo doświadczenie będzie zdecydowanie bardziej przystępne. Wspomniane kryształy będą miały bardzo duży wpływ na poszczególne akcje z udziałem naszego bohatera, więc jeśli nie radzimy sobie z określonymi mechanikami, to możemy je sobie dzięki nim ułatwić.

Obok tego w kontynuacji pojawi się znacznie więcej wyposażenia, które wykorzystamy do walki z oponentami. Wraz z nim tytuł zaoferuje nowe animacje czy specjalne efekty dla każdej broni. Całość skrojona jest pod jak najszerszą grupę odbiorców o rozmaitych stylach gry. Warto przy okazji wspomnieć o dodatkowych aktywnościach w świecie gry, których w Ori and the Will of the Wisps ma być znacznie więcej, tak by zapewnić graczom momenty wytchnienia od niezwykle wymagających i angażujących mechanik platformowych.

Konkretna data premiery tytułu i jego główne zagadnienia fabularne wciąż nie są znane. Tytuł ukaże się w 2019 roku na PC oraz Xboksie One. Tutaj znajdziecie zaprezentowany podczas E3 2018 obszerny gameplay z rzeczonej produkcji.

E3 2018: Reżyser gry Ori and the Will of the Wisps o zmianach i nowościach w mechanice - obrazek 2

Najnowsze
Lubisz nas?