Capcom wyjaśnia, dlaczego premiera Monster Hunter World na PC została opóźniona

Małgorzata Trzyna
2018/01/11 13:15
4
0

Powód jest prosty - twórcy chcą przygotować możliwie jak najlepszą wersję na PC.

Monster Hunter World jeszcze w styczniu trafi na Xboksa One i PS4, natomiast wersja PC zadebiutuje dopiero jesienią. Podczas rozmowy z GamesRadar, producent, Ryozo Tsujimoto, wyjaśnił, dlaczego ekipa podjęła taką decyzję:

- Jeśli chodzi o główne gry z serii Monster Hunter, jest to dla nas pierwszy tytuł na PC, toteż chcemy przygotować go dobrze. Gdybyśmy poświęcili na niego zasoby podczas prac nad wersjami konsolowymi, nie moglibyśmy w pełni skupić się na PC. Chcemy najpierw wydać grę na konsole, a później poświęcić dodatkowy czas na wersję PC i postarać się, by była możliwie jak najlepsza.

GramTV przedstawia:

- Wersja PC wymaga dodatkowej pracy. Na konsolach można wykorzystać gotowy matchmaking, po prostu się pod niego podpiąć, czy to przez PSN, czy Xbox Live, ale w przypadku PC musimy włożyć nieco pracy w to, by nasz własny matchmaking działał. Mam zatem nadzieję, że użytkownicy PC nie będą mieli nic przeciwko, by poczekać nieco dłużej, aż przygotujemy naprawdę dobrze zoptymalizowaną wersję.

Premierę Monster Hunter World na konsolach, zaplanowaną na 26 stycznia, poprzedzi ostatnia faza beta-testów (19-22 stycznia).

Capcom wyjaśnia, dlaczego premiera Monster Hunter World na PC została opóźniona

Komentarze
4
Pajonk78
Gramowicz
13/01/2018 15:32
Dnia 11.01.2018 o 20:49, Renchar napisał:

/ciach

Dlatego cieszę się, że na PC wyjdzie tak późno: pojawi się mnóstwo recenzji, które będą wystarczająco miarodajne - oczywiście jeśli redaktorzy nie będą mieszać gry z błotem przez całą recenzję, dadzą minusy, które właściwie grę pogrążają, a ostatecznie i tak z czapy dadzą jej 7/10... Oczywiście więcej treści wyciągnie się ze wszystkich recek graczy, czy choćby z recenzji Angry Joe, więc... opóźnienie jest mi jak najbardziej na rękę, bo mam czas i mnóstwo gier, których jeszcze nie ograłem, a Wall of Shame też cały czas spoooory... /uploads/emoticons/unsure.png" srcset="/uploads/emoticons/unsure@2x.png 2x" title=":/" width="20" />

Kresegoth
Gramowicz
11/01/2018 21:11

Dopracowany tak, jak to Sega zrobiła, gdy do Sonica dorzuciła Denuvo? :D

Renchar
Gramowicz
11/01/2018 20:49
Pajonk78 napisał:

Jeśli tylko otrzymam produkt dopracowany w każdym szczególe, to mogę poczekać. :)

Ile to już twórców mówiło czego to nie zrobią by nie było lipy, a potem była kicha. W mniejszym stopniu, ale była.

Mi trajlery się podobały , a jak zagrałem w betę to cały czar prysł. Im dłużej grałem tym bardziej się nudziłem. Mimo że stworki i system walki całkiem mi się podoba to nie ciągnie mnie już do tego tytułu.




Trwa Wczytywanie