World of Tanks bez szans na sequel

LM
2017/10/28 14:52
3
0

Twórcy zamierzają wspierać i rozbudowywać grę tak długo, jak to możliwe.

World of Tanks bez szans na sequel

W sytuacji, gdy World of Tanks konsekwentnie rozwija bazę graczy i tylko na PC w grę bawiło się ich ponad 130 milionów naturalnym krokiem jest planowanie sequelu, który nie tylko rozwinie mechanikę pierwowzoru, ale też zaoferuje coś, co pozwoli przyciągnąć nowych graczy. Okazuje się, że z takiego założenia nie wychodzą włodarze studia Wargaming. Podczas panelu dyskusyjnego na konwencie PAX Aus w Melbourne przedstawiciel studia – Alex de Giorgio – zapytany wprost o dalsze plany zdradził, że World of Tanks 2 może nigdy nie trafić na rynek. Studio Wargaming traktuje WoT jako grę-usługę, która będzie nieustannie (a nawet wiecznie jak stwierdził prezes studia – Victor Kislyi) rozwijana i aktualizowana bez szans na kontynuację. Jednocześnie przyznał, że prace nad sequelem nie mają większego sensu w sytuacji, gdy tytuł cieszy się takim zainteresowaniem, a twórcy mają wolną rękę. Graliście? Dajcie znać, co o tym sądzicie.

GramTV przedstawia:

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się ze specjalnym wydarzeniem w World of Tanks z okazji Halloween, o którym więcej pisaliśmy tutaj.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
29/10/2017 17:49

Jak dla mnie bezsensowny post. Co w tym dziwnego? To tak jakbyśmy spodziewali się, że wyjdzie sequel lola, doty, wowa itp. To są gry, a szególnie te opierające się na systemie meczy, z postaciami/czołgami i przeróżnymi mechanikami, które moga być bez przerwy zmieniane i udoskolane. Nie ma potrzeby robić nowej gry, kiedy można ulepszać. Porównajcie sobie jak rozwinął się wot czy lol od momentu wydania do teraz

Usunięty
Usunięty
28/10/2017 19:16

Ja uważam , że to się odrodzi wszystko. Twórcy WOTa przecież mają takie pieniądze , że zapłacą komu trzeba i wszystko wróci do normy lub jeszcze do lepszej kondycji niż przed tym /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

One_of_the_Many
Gramowicz
28/10/2017 17:41

"W sytuacji, gdy World of Tanks konsekwentnie rozwija bazę graczy i tylko na PC w grę bawiło się ich ponad 130 milionów naturalnym krokiem jest planowanie sequelu"

Nie w przypadku MMO. Kiedy ostatni raz się zdarzyło by do dobrze zarabiającego MMO tworzono sequel? 




Trwa Wczytywanie