E3 2017: konferencja Microsoftu zdeklasowała resztę w mediach społecznościowych

Patryk Purczyński
2017/06/16 17:05
7
0

Ze zgromadzonych statystyk aktywności w mediach społecznościowych wynika, że blisko połowa komentarzy dotyczy jednej konferencji - Microsoftu.

E3 2017: konferencja Microsoftu zdeklasowała resztę w mediach społecznościowych

Brandwatch podało statystyki z aktywności anglojęzycznych użytkowników mediów społecznościowych pod kątem zaintresowania poszczególnymi konferencjami na targach E3 2017. Łącznie było ich siedem, ale zdecydowanie najwięcej wzmianek, bo aż 44 proc. (na podstawie zebranej 10-procentowej próby z okresu 10-13 czerwca), wygenerowała prezentacja Microsoftu. Drugie Nintendo dołożyło zaledwie 15 proc. do całej puli.

Dalej tak dużych rozbieżności już nie ma - w przypadku konferencji czterech kolejnych firm udział mieści się w granicach 8-11 proc. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszyło się PC Gaming Show. Czy słusznie? Podsumowanie dokonane przez naszą redakcję wskazuje, że tak należałoby uznać.

GramTV przedstawia:

Brandwatch sporządziło także dla poszczególnych tytułów. Tutaj liderem okazało się Assassin's Creed: Origins, które pojawiło się na dwóch konferencjach: Microsoftu i oczywiście Ubisoftu. Kolejne miejsca na podium okupują produkcje mniej oczywiste. Chodzi o Metroid Prime 4 i Spider-Mana. Ta pierwsza została tylko napomknięta na pokazie Nintendo, druga zaś była obszernie pokazywana przez Sony. Poniżej przedstawiamy pełną dziesiątkę:

  1. Assassin's Creed Origins
  2. Metroid Prime 4
  3. Spider-Man
  4. Anthem
  5. Mario + Rabbids
  6. Mario Odyssey
  7. Beyond Good and Evil 2
  8. Dragonball Fighter Z
  9. Skyrim
  10. Wolfenstein 2: The New Colossus

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
18/06/2017 12:16

zapomniałem dodać w sprawie forza to też nie jest exclusive czyli nic nie mają na sony

Usunięty
Usunięty
18/06/2017 11:47

Konferencja Microsoftu to był jeden wielki żart:

*Nazwa Scorpio to XBOX ONE X - kurde czy oni niczego się nie nauczyli na błędach Nintendo z Wii i Wii U.

*Cena to 499$ - czyli PS4 i PS4 pro nie mają konkurencji cenowej i Sony nie będzie zagrożone.

*Jedyny exclusive to Forza i nic więcej.

*Chwalenie tego, że Minecraft działa w 4K i zupełne olanie, że crossplay będzie pomiędzy XB1, PC i Switch

*Wszystkie pozostałe gry są na więcej niż 2 platformy i indyki to starocie w wielu przypadkach.

*Xbox scorpio był jednym wielkim kłamstwem jeśli chodzi o wydajność. Żadna gra z wyj. Forzy nie działa w prawdziwym 4K i 60 fps. Dodatkowo nowy AC przedstawiony jako prawdziwe 4K działa naprawdę w połowie rozdzielczości, Metro to po prostu PC na padzie, Anthem powtórka z AC i jeszcze wybrakowane efekty i nawet DF zapowiada, że będzie graficzny downgrade(jeżeli ME:A był jakimś wyznacznikiem). Dlaczego gry mimo tego są w 30 fps a nie 60 fps? Bo jak to twórcy owych i innych gier CPU gadają to ten sam cholerny Jaguar co w standardowym PS4 i XB1 z podwyższonymi taktami. 

* Teksty Phila Spencer'a - Najważniejsza jest rozdzielczość, a nie to czy gra działa w 60 fps. No to od strony marketingu są udupieni, bo wychodzi na to aby mieć 60 fps na konsoli trzeba kupić PS4 Pro. A to dlatego, że według polityki MS musi być 4K (nawet udawane) kosztem wydajności podczas gdy na PS4 Pro co niektóre gry mają 1-2 opcje do wyboru performance(1080p 60 fps) i quality(4K upscale 30fps lub po prostu ulepszenia graficzne). Czyli PS4 Pro jest lepszym wyborem, bo teoretycznie celuje w oba segmenty posiadaczy telewizorów 4K i tych co siedzą na 1080p, podczas gdy na konsoli MS prawdopodobnie z powodu celowania w 4K nie będzie nawet takiego wyboru.

I ja myślałem, że nikt Bethesdy nie przebije a tu proszę komuś się udało.

dariuszp
Gramowicz
16/06/2017 19:17

Ta, bo wzięli YouTuberów i się wszyscy z nich nabijali jak to wyszło.




Trwa Wczytywanie