Ze zgromadzonych statystyk aktywności w mediach społecznościowych wynika, że blisko połowa komentarzy dotyczy jednej konferencji - Microsoftu.
Ze zgromadzonych statystyk aktywności w mediach społecznościowych wynika, że blisko połowa komentarzy dotyczy jednej konferencji - Microsoftu.
Dalej tak dużych rozbieżności już nie ma - w przypadku konferencji czterech kolejnych firm udział mieści się w granicach 8-11 proc. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszyło się PC Gaming Show. Czy słusznie? Podsumowanie dokonane przez naszą redakcję wskazuje, że tak należałoby uznać.
![]()
Brandwatch sporządziło także dla poszczególnych tytułów. Tutaj liderem okazało się Assassin's Creed: Origins, które pojawiło się na dwóch konferencjach: Microsoftu i oczywiście Ubisoftu. Kolejne miejsca na podium okupują produkcje mniej oczywiste. Chodzi o Metroid Prime 4 i Spider-Mana. Ta pierwsza została tylko napomknięta na pokazie Nintendo, druga zaś była obszernie pokazywana przez Sony. Poniżej przedstawiamy pełną dziesiątkę:
![]()