Call of Duty: WWII - fabuła ma dla twórców ogromne znaczenie

Patryk Purczyński
2017/04/28 20:24
5
0

Znacząca i głęboka fabuła to cel, jaki stawiają przed sobą twórcy Call of Duty: WWII. Czy uda im się to osiągnąć?

Call of Duty: WWII - fabuła ma dla twórców ogromne znaczenie

- Nasza opowieść jest w znacznej mierze skupiona na postaci. Wielkie momenty tracą na znaczeniu, jeśli nie przejmujesz się ludźmi, z którymi przebywasz. Kulminacja naszej opowieści zależy od tego, jak bardzo związaleś się z postaciami. To wielkie ryzyko i aspekt, z którym czasami gry wideo sobie nie radzą - mówi Bret Robbins, starszy dyrektor kreatywny w Sledgehammer Games.

- Firewatch to jedna z moich ulubionych gier. Gone Home było świetne. Gry dojrzewają, a odbiorcy są bardziej wyrafinowani. W coraz większym stopniu oczekują dobrej opowieści - i to nie tylko od hitów, ale też od produkcji niezależnych. Cały gatunek się przez to rozwija. Nie kryjemy się z tym, że koncentrujemy się na fabule. Chcemy przedstawić coś znaczącego i głębokiego - dodaje Robbins.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Call of Duty: WWII ukaże się 3 listopada. Dowiedzcie się też, dlaczego jeden z naszych redaktorów chciałby zagrać nazistą.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
30/04/2017 17:59

"Chcemy przedstawić coś znaczącego i głębokiego (...)"

Zaprawdę jakże tępym trzeba być by jeszcze wierzyć w zapewnienia twórców.

Usunięty
Usunięty
30/04/2017 12:03
18 godzin temu, UnEsCo napisał:

Jeśli przez "skupienie się na fabule" mam rozumieć "więcej patetyczności i ogólnie przykrych obrazków jak to Amerykanom się źle dzieje na froncie" to szczerze wolałbym już Tetrisa WWII. Przykre jest to, że to będzie po prostu to co już widzieliśmy tylko w innej szacie graficznej.

Trudno oczekiwać od amerykańskiego studia z amerykańskim wydawcą, że nie będzie celował po raz kolejny w klona Kompanii Braci. Gdyby to było polskie studio, domagałbyś się by gra traktowała głównie o Polakach i działaniach polskich sił zbrojnych. Także nie dziw się, że jest jak jest.

Sure. Bardzo chętnie zobaczyłbym Kampanię Wrześniową, Powstanie Warszawskie czy Monte Cassino w grach, ale raczej nikt tego nie zrobi za nas.

Natomiast warto pamiętać, że był polski akcent w Call of Duty - bodajże  trzecim, konsolowym. Gdzie grało się czołgistami generała Maczka. /uploads/emoticons/wink.png" srcset="/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" />

Usunięty
Usunięty
29/04/2017 20:34
UnEsCo napisał:

Jeśli przez "skupienie się na fabule" mam rozumieć "więcej patetyczności i ogólnie przykrych obrazków jak to Amerykanom się źle dzieje na froncie" to szczerze wolałbym już Tetrisa WWII. Przykre jest to, że to będzie po prostu to co już widzieliśmy tylko w innej szacie graficznej.

To co byś wolał "nowego"? kampanię pilotem kamikadze?




Trwa Wczytywanie