![]()
Kojima trzyma rękę na pulsie.
Kojima trzyma rękę na pulsie.
![]()
Kojima napisał, że nie tylko zajmuje się aspektami fabularnymi, ale również trzyma pieczę nad innymi elementami gry, takimi jak modele postaci, tło, oświetlenie, ruch, kamery, dźwięk i efekty. Każdego dnia je sprawdza, a następnie wydaje dyrektywy odnośnie wszystkich poprawek, a także podaje rozwiązania problemów zastępując niektóre pomysły lepszymi.
Przypomnijmy, że Death Stranding zostało zapowiedziane podczas ubiegłorocznego E3.
1/3
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 7 kwietnia 2017
I do game creation everyday. Writing, setting, making specs are done at my desk while doing game design, direction on site.
2/3
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 7 kwietnia 2017
More specifically while checking game in progress, the models, background, lightings, movements, camera, sound, effects on daily basis,
3/3
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 7 kwietnia 2017
I make orders where to fix, solve problems with ideas for better results. There's no doubt or waste.