Informacje

Do Beyond Good & Evil 2 Ubisoft podchodzi bardzo poważnie

...

Michel Ancel raz jeszcze wraca do kwestii, dlaczego zabranie się za Beyond Good & Evil 2 na poważnie trwało tak długo.

Do Beyond Good & Evil 2 Ubisoft podchodzi bardzo poważnie - obrazek 1

- Dla Ubisoftu Beyond Good & Evil 2 jest bardzo poważną produkcją - zapewnia Michel Ancel. Potwierdza, że prace nad grą pełną parą ruszyły po ukończeniu Rayman Legends, czyli w drugiej połowie 2013 roku. Choć od tamtej pory minęły już trzy lata, BG&E2 nadal potrzebuje jeszcze wiele czasu nim stanie się tym, co francuska firma będzie chciała zaoferować konsumentom.

Zdaniem Ancela główną barierę w przystąpieniu do prac nad Beyond Good & Evil 2 wcześniej była technologia. - Stawialiśmy pytania tak duże, że nie sposób było udzielić na nie odpowiedzi, ponieważ żaden silnik fizyczny nie udźwignąłby wszystkich wymiarów, prędkości i tego typu kwestii. Skoro żaden silnik tego nie osiągnie, jak mieliśmy to osiągnąć? Szalenie trudno jest wytłumaczyć ludziom, jak techniczny jest proces tworzenia gier. Nie chodzi tu już tylko o wielokąty itp., ale o miliony behawioralnych sztucznych inteligencji, systemy i wielkie statki kosmiczne rozbijające się o ogromne planety - dodaje.

Nie jest to pierwszy raz, kiedy Michel Ancel tłumaczy się z tak znacznego przełożenia prac.

Najnowsze
Lubisz nas?