SEGA wykupiła Amplitude Studios - twórców serii Endless

Małgorzata Trzyna
2016/07/05 13:30
4
0

SEGA wyda Endless Space 2 i przejmie obowiązki wydawcy w przypadku poprzednich gier z serii oraz przyszłej zawartości.

SEGA wykupiła Amplitude Studios - twórców serii Endless

- Ekscytująca okazja, by do rodziny SEGA dodać studio o rosnącej reputacji, takie jak Amplitude, wzmocni pozycję SEGA Europe na rynku jako wiodącego wydawcy wysokiej jakości gier PC - ogłosił Jurgen Post, prezes i COO SEGA Europe. - Amplitude idealnie odnajduje się w biznesie, nie tylko produkując wspaniałe gry, ale również udowadniając, że potrafi słuchać fanów i bezpośrednio angażować ich w tworzenie gier dzięki systemowi Games2Gether.

GramTV przedstawia:

- Dołączenie do rodziny SEGA oznacza zwieńczenie pięciu lat ciężkiej pracy - zarówno mojej, jak i wszystkich osób z Amplitude Studios - podkreślił Mathieu Girard, współzałożyciel studia. - Czujemy, że seria Endless zasługuje, by znaleźć się obok takich słynnych, pecetowych marek, jak Total War czy Dawn of War, wydawanych przez SEGA. Mamy nadzieję, że doświadczenie SEGA Europe na rynku PC pozwoli wznieść serię Endless na wyższy poziom.

Amplitude Studios ma na swym koncie wysoko oceniane strategie 4X Endless Legend, Endless Space i Dungeon of the Endless. Kolejna gra studia - Endless Space 2 - ma trafić na Steam w ramach Wczesnego Dostępu jeszcze w tym roku.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
05/07/2016 21:18

> Wielka szkoda. W ten sposób kończy się dobre traktowanie klienta, a zaczyna dojenie kasy> przy pomocy masy beznadziejnych DLC.Moją pierwszą myślą było: ''K***a szkoda ich''

Bambusek
Gramowicz
05/07/2016 16:07

Amplitude Studios ma na swym koncie wysoko oceniane strategie 4X Endless Legend, Endless Space i Dungeon of the EndlessWszystko prawda, tylko to zdanie brzmi tak, jakby Dungeon of the Endless było strategią 4X, a nie jest.

One_of_the_Many
Gramowicz
05/07/2016 15:17

Cóż, gdy niezależne studio zostaje wykupione przez korporację to znaczy, że studio miało problemy finansowe, albo właściciele już mieli dość tworzenia i woleli przytulić grubą kasiorkę. To drugie byłoby gorsze, bo oznaczałoby, że gra straciła twórców z zapałem.




Trwa Wczytywanie