Felieton

"Bez wymówek, bez ograniczeń" - dlatego Quake Champions trafi tylko na PC

Patryk Purczyński, 30 czerwca 2016 16:35 6

Quake Champions ma być grą także dla profesjonalistów, którzy są wyczuleni na szczegóły. Właśnie dla nich id Software czyni dodatkowe starania.

Tim Willits z id Software, tłumacząc dlaczego Quake Champions trafi wyłącznie na pecety, jako powód podał kwestie techniczne. - Nawet w Quake Live przez te lata odkryliśmy, że zmiana z 30 klatek na sekundę na 60 jest wielką sprawą, ale i z 60 na 120 jest odczuwalna - mówi. - Większość z nas, nawet ja, nie widzi różnicy. Są jednak gracze wręcz nieludzcy. Nie możemy im wmawiać, że robimy grę dla nich i nie zapewnić jej zawrotnej szybkości - podkreśla.

Willits uważa ponadto, że 120 klatek na sekundę w Quake Champions jest osiągalne. - Właśnie dlatego jest to gra komputerowa. Nie ma wymówek, nie ma ograniczeń - dodaje. Wcześniej szef działu kreacji tłumaczył, czym tak naprawdę jest Quake Champions, używając słów "ewolucja całego gatunku". Sama gra została natomiast zapowiedziana podczas E3 2016.

Ubisoft dorzuca darmową grę do zamówień The Division 2 na PC
Blizzard bez dużej premiery w 2019 roku
Dangerous Driving, duchowy spadkobierca Burnouta, zadebiutuje w kwietniu
Human: Fall Flat sprzedało się świetnie, teraz trafi na smartfony
najnowsze