Dark Souls 2 na PlayStation 4 może być najładniejszą wersją gry

Paweł Pochowski
2015/02/23 18:35
8
0

Tak przynajmniej donosi Digital Foundry.

Dark Souls 2 na PlayStation 4 może być najładniejszą wersją gry

Nowa wersja zeszłorocznej kontynuacji Dark Souls przygotowuje się do swojej premiery, a tymczasem spece od analizy technicznej wizualnej strony gier - Digital Foundry - mieli okazje przyjrzeć się "złotej wersji" Dark Souls 2: Scholar of the First Sin na PlayStation 4, ograniczonej do terytorium Forest of Fallen Giants. Według ich wstępnej analizy rozdzielczość gry wynosi "idealne 1920 na 1080 pikseli", natomiast animacja trzyma "stabilną liczbę 60 klatek przez większość czasu". Dotychczas takimi wrażeniami mogli cieszyć się jedynie posiadacze Dark Souls II w wersji pecetowej. Co więcej, wersja na PS4 pożyczyła z niej także technikę wygładzania krawędzi - FXAA.

Jak wymienia w swoim tekście Digital Foundry, twórcy gry poprawili jakoś tekstur oraz usprawnili oświetlenie - to drugie można określić zresztą jednym z najważniejszych elementów odświeżonej wersji gry. Zapowiada się więc, że w finalnym efekcie Dark Souls 2: Scholar of the First Sin będzie znacznie ładniejsze od podstawowej wersji gry. Zagadką pozostaje natomiast forma gry w wersji na Xbox One, ponieważ póki co Digital Foundry nie mogło jej przetestować. Zmieni się to pewnie w okolicach premiery gry. Tą zaplanowano na 7 kwietnia. Jeśli natomiast chcecie, to już teraz możecie rzucić okiem na porównanie graficzne starszej oraz nowszej wersji gry, przygotowanej przez twórców.

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że Dark Souls II na PlayStation 3 oraz Xbox 360 działało w rozdzielczości 720p, natomiast animacja często spadała w okolice 20 klatek.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
25/02/2015 18:14
Dnia 24.02.2015 o 09:58, szamanv napisał:

Czyli po dwóch latach nadal konsole są za słabe żeby pokazać to co było na trailerze?

To remaster, tutaj trzeba zrobić jak najmniej, żeby zarobić jak najwięcej. Co pewnie się uda.

Usunięty
Usunięty
25/02/2015 09:44
Dnia 24.02.2015 o 09:58, szamanv napisał:

Czyli po dwóch latach nadal konsole są za słabe żeby pokazać to co było na trailerze?

albo po prostu taka niekompetencja po stronie twórców.

Usunięty
Usunięty
24/02/2015 09:58

Czyli po dwóch latach nadal konsole są za słabe żeby pokazać to co było na trailerze?




Trwa Wczytywanie