Nvidia prezentuje graficzne porównanie MGS 5: Ground Zeroes pomiędzy PS4 a PC
Paweł Pochowski2014/11/22 10:30
Jak sądzicie, która z platform wypada korzystniej?
Na stronie internetowej marki GeForce pojawiły się dokładne informacje na temat pecetowego wydania Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes pod względem graficznych efektów, jakie zostaną w nim zastosowane. Stąd też dowiedzieliśmy się, że gra na PC działać będzie w 60 klatkach na sekundę, a także będzie posiadać więcej cieni w wyższej rozdzielczości. W wyższej rozdzielczości będą także renderowane poszczególne przedmioty, ponadto zwiększony został zasięg widoku. Gra wspierać będzie Nvidia Sli, pozwoli na dostosowanie siedmiu efektów graficznych, a maksymalnie będzie można ją włączyć w rozdzielczości 3840×2160 (4K). A poniżej tych wszystkich informacji umieszczono cztery obrazki porównujące grę w wersji na PlayStation 4 oraz PC. My także je zamieszczamy. Pierwszy obrazek pochodzi z konsoli, drugi z komputera.
Przypominamy, że Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes zadebiutuje na PC już 18 grudnia, a twórcy niedawno podali oficjalne wymagania sprzętowe gry.