![]()
Osoby preferujące samotną rozgrywkę mają teraz trudniej, ale twórcy zastanawiają się, co mogą im zaoferować.
Osoby preferujące samotną rozgrywkę mają teraz trudniej, ale twórcy zastanawiają się, co mogą im zaoferować.
![]()
Tryb Strike został zaprojektowany z myślą o rozgrywce w grupie. Tymczasem, ze względu na skalowanie otrzymywanych obrażeń, dodatkowi gracze raczej zwiększali poziom trudności, co nie pomagało w ukończeniu zadania. Po wprowadzeniu patcha 1.03 łatwiej jest ukończyć zadanie w drużynie. Bungie chce jednak znaleźć rozwiązanie, by zadowolić preferujących samotną rozgrywkę.
- Po przeanalizowaniu danych związanych ze Strike okazało się, że obrażenia skalowały się w zależności od wielkości drużyny, co nie było zamierzone - powiedział projektant, James Tsai. - Wprowadziliśmy kilka zmian. Gracze mogą być teraz pewni, że ludzie, którzy dołączą do grupy, pomogą im, zamiast skalować wyzwanie. Efektem ubocznym jest to, że granie w Strike na solo stało się trudniejsze. Wiemy, że wielu graczy uważa to za efekt niepożądany i szukamy sposobów na rozwiązanie problemu. Będziemy jeszcze rozmawiać o możliwości wspierania graczy preferujących samotną rozgrywkę.