Star Wars: Commander debiutuje na iOS-ie. Twórcy: tu nie trzeba płacić, by wygrać

Patryk Purczyński
2014/08/25 11:56
2
0

Disney kontynuuje swą politykę wypuszczania mniejszych gier spod znaku Gwiezdnych wojen. Star Wars: Commander ma uraczyć fanów uniwersum przede wszystkim fabułą.

Star Wars: Commander debiutuje na iOS-ie. Twórcy: tu nie trzeba płacić, by wygrać

- Chcieliśmy kontynuować wnoszenie innowacji do przestrzeni strategii free-to-play - mówi Nathan Etter, producent wykonawczy Disney Interactive, które właśnie wypuściło Star Wars: Commander na iOS-a. - Mogliśmy po prostu pozwolić ludziom wybrać jedną ze stron, ale zamiast tego, chcieliśmy wyraźnie je od siebie odróżnić, by dać graczom autentyczne do znania w obu obozach - stwierdza, mając oczywiście na myśli jasną i ciemną stronę Mocy.

Ważnym aspektem Star Wars: Commandera jest fabuła. - W niektórych gwiezdnowojennych grach, nie mówię, że jest tak we wszystkich, ale w niektórych z nich fabuła nie jest rzeczą dominującą. My wiemy, że robimy grę dla szerokiego grona fanów Star Wars, a dla nich fabuła jest absolutnie kluczowa - podkreśla Etter.

GramTV przedstawia:

Co ważne, pomimo istnienia mikropłatności, całą zawartość w grze można odblokować nie ponosząc żadnych opłat. - Nie chcemy i nie dopuścimy do tego, by ta gra stała się produkcją typu pay-to-win. Sporo czasu poświęconego na projektowanie spędziliśmy na upewnieniu się, że oddaliśmy użytkownikom pole do gry - kwituje przedstawiciel Disney Interactive.

Jeśli zatem chcecie dać szansę Star Wars: Commanderowi, możecie to zrobić już teraz. Gra obecnie dostępna jest w wersji na iOS, ale niebawem powinno się także pojawić wydanie na Androida.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
25/08/2014 13:47

EA pewnie nie może zdzierżyć polityki Disneya co do tych gier mobilnych. Oni by pewnie napakowali tak ta gre systemem mikropłatności że pobiła by pewnie pod tym względem Dungeon Keepera :]

Usunięty
Usunięty
25/08/2014 13:25

ot Clash of Clans w settingu SW